آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ورزشی
۳۰

ورزش ایران

فوتسال ایران در رده هفتم جهان

در جدیدترین جدول جهانی فوتسال که دیروز منتشر شد ایران همچون ماه های اخیر در رده هفتم قرار دارد و در این راه 1532 امتیاز اندوخته است. گمان می رود تورنمنت چهارجانبه چین و مسابقات داخل سالن آسیایی در کره جنوبی طی هفته های پیش رو جایگاه برخی تیم های این جدول از جمله ایران را دستخوش تغییر کند.

قهرمانی نیروی دریایی منجیل

سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه جشنواره فرهنگی ورزشی آموزشگاه های آجا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال کرد. این مسابقات با حضور تیم های منتخب آموزشگاه های نظامی نیروهای تابعه ارتش برگزار شد و تیم آموزشگاه تفنگداران دریایی منجیل به مقام قهرمانی دست یافت.

سرمربی خارجی ملوان آمد

دراگان اسکوکیچ کروات و 45 ساله دیروز به عنوان نخستین سرمربی خارجی تاریخ حیات باشگاه فوتبال ملوان انزلی معرفی شد. وی که جانشین محمد احمدزاده سرمربی ناموفق فصل گذشته قوی سپید انزلی می شود. به گفته سران ملوان قراردادی یک ساله به بهای 120 هزار دلار با آن ها بسته است.

پیروانی، تدارکات فجر را کلید زد

غلامحسین پیروانی که بعد از 4 سال وقفه از نو سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز شده است، از دیروز کارش را با این تیم آغاز کرد و تدارک برای فصل آینده لیگ برتر را کلید زد. وی بهنام زارع و داریوش صبوری را به عنوان دستیاران خود برگزیده است.