آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
تا حماسه
۲۹

16 خرداد اعلام گزینه نهایی ائتلاف 1+2

رئیس ستاد انتخابات حداد عادل گفت: نتیجه نهایی برای معرفی کاندیدای ائتلاف سه گانه یک هفته پیش از انتخابات یعنی در تاریخ 16 یا 17 خردادماه مشخص خواهد شد.

حسین نجابت رئیس ستاد انتخاباتی غلامعلی حداد عادل در گفت وگو با مهر ضمن تکذیب شایعاتی درخصوص کناره گیری حدادعادل از ائتلاف سه گانه اظهار داشت: آقای حداد یک تعهدی را داده اند و نسبت به آن پایبند هستند.

وی افزود: کسانی که می گویند ما تا آخر ایستاده ایم این حرف ها با تعهدشان نمی خواند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تمام اعضای ائتلاف نسبت به نتیجه نهایی تمکین خواهند کرد، گفت: این سوال را باید از خودشان بپرسید، حتما باید تمکین کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص ساز و کار تعیین کاندیدای نهایی گفت: بعد از تبلیغات تلویزیونی نظرسنجی انجام می گیرد و البته نظر برخی از بزرگان نیز لحاظ خواهد شد.

نجابت در پاسخ به این پرسش مبنی بر این که آیا نظر جامعتین نیز در انتخاب کاندیدای نهایی موثر خواهد بود، گفت: جامعتین روی مصداق اظهارنظر نمی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسات ستاد ائتلاف سه گانه اختلافاتی وجود دارد گفت: بحث سر این بود که آقای قالیباف و دوستانشان بر این نظر دارند که نتیجه نهایی زودتر اعلام شود در حالی که آقای ولایتی معتقد است باید بگذاریم تبلیغات تلویزیونی انجام شود تا آرای مردم دقیق تر شکل بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظر آقای حدادعادل درباره این موضوع چیست، گفت: ایشان هم نظر بینابینی دارد و معتقد است نه مانند آقای قالیباف که اصرار به اعلام هرچه سریع تر دارند و نه مانند آقای ولایتی که اصرار دارند نتیجه نهایی ائتلاف را تا آستانه روز انتخابات به تاخیر بیندازند.