آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
تا حماسه
۲۹

ستادهای لنکرانی در اختیار جلیلی خواهد بود

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ما با عزت و اقتدار از جلیلی حمایت می کنیم چرا که غرب از جلیلی به عنوان یک نیروی ایدئولوژیک انقلابی یاد می کند و با توجه به فرمایشات آیت الله مصباح، جلیلی در اصول و مبانی ضعف ندارد.

سید امیرحسین قاضی زاده سخنگوی جبهه پایداری در نشست خبری خبرگزاری فارس اظهار داشت: ما از یک سال اخیر بر اساس معیارها و شاخص های کلان به مقایسه افراد پرداخته و به گزینه اصلح که باقری لنکرانی بود، رسیده بودیم و برنامه های خود را برای دولت یازدهم ارائه کردیم، اما لنکرانی با توجه به شرایط کشور تصمیم گرفت به نفع جلیلی کنار رود.

وی افزود: بعد از انصراف لنکرانی، شورای مرکزی جبهه پایداری به عنوان مشاوران شورای فقها موضوع را بررسی کردند تا بتوانند به تصمیم درستی برسند. قاضی زاده ادامه داد: در این ایام جلسات متعددی از سوی شورای مرکزی برگزار و رایزنی هایی با عناصر فعال حزب اللهی صورت گرفت. قاضی زاده با اشاره به جلسه شب گذشته این جبهه با جلیلی گفت: جلیلی به طور مستقل آمده و ستادها و تیم خود را دارد، اما ستادهای لنکرانی در اختیار وی خواهد بود.

قاضی زاده در پاسخ به این سوال که آیا جلیلی در کابینه اش از لنکرانی استفاده خواهد کرد؟ گفت: ما جریان تکلیف هستیم نه قدرت طلب و امیدواریم وی از تمام افراد توانمند و ظرفیت های نظام استفاده کند. سخنگوی جبهه پایداری افزود: رئیس ستاد جلیلی به لنکرانی پیشنهاد شده بود و وی اعلام آمادگی کرد که در زمان تبلیغات برای پیشبرد اهداف گفتمان در کنار جلیلی فعالیت کند. سخنگوی جبهه پایداری درباره علت لغو جلسه هفته گذشته بین جلیلی و آیت الله مصباح گفت: در آن روز آیت الله مصباح در محل کار حاضر نبودند و جلسه کوتاهی داشتند و با توجه به این که این جلسه قبل از انصراف لنکرانی تنظیم شده بود، احتمالا آیت الله مصباح برای شناخت عمیق تر جلیلی، این جلسه را به تاخیر انداختند.