آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
سینما
۲۶

فراخوان

بلو هوریزونته در برزیل

پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «بلو هوریزونته» برزیل از آثار سینماگران دعوت به حضور کرد. کلیه فیلم های کوتاه تا 40 دقیقه که پس از اول ژانویه 2012 تکمیل شده باشند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند. جشنواره علاوه بر جوایز در بخش های اصلی به بهترین فیلم به انتخاب تماشاگران نیز جایزه می دهد. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا 7 ژوئن مهلت دارند که آثارشان را ارسال کنند.

دسترسی به فرم ثبت نام و اطلاعات تکمیلی در وب سایت جشنواره به نشانی: www.festivaldecurtasbh.com.br امکان پذیر است. گفتنی است پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه «بلو هوریزونته» 20 تا 29 سپتامبر در برزیل برگزار می شود.

آف کورتس در فرانسه

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «آف کورتس» فرانسه فراخوان داد.

کلیه فیلم های کوتاه داستانی، مستند، تجربی و انیمیشن تا مدت زمانی 40 دقیقه که پس از اول ژانویه 2012 ساخته شده باشند، امکان شرکت در این جشنواره را دارند. تمام فیلم های پذیرفته شده در جشنواره به صورت رایگان به بازار فیلم جشنواره نیز راه می یابند. علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 ژوئن مهلت دارند آثارشان را ارسال کنند. دسترسی به فرم ثبت نام و اطلاعات بیشتر در وب سایت جشنواره به نشانی www.off-courts.com امکان پذیر است.

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم «آف کورتس» 6 تا 14 سپتامبر در فرانسه برگزار می شود.

سائوپائولو در برزیل

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سائوپائولو هم فیلم های جدید را می پذیرد. جشنواره فیلم کوتاه سائوپائولو یک رویداد غیررقابتی است اما همه ساله چندین جایزه در بخش های مختلف به برگزیدگان اهدا می کند. جایزه داوران، جایزه استعداد تازه و جایزه تماشاگران از جمله جوایز این جشنواره است. سائوپائولو 10 فیلم کوتاه را برای رای تماشاگران به داوری می گذارد و در مراسم اختتامیه به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جایزه می دهد.

کلیه فیلم هایی که پس از اول ژانویه 2012 ساخته شده باشند، در فرمت 35 میلیمتری و دیجیتال امکان شرکت در این جشنواره را دارند. جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سائوپائولو 22 تا 30 آگوست در برزیل برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در آن تا 13 جون مهلت دارند آثارشان را ارسال کنند.

دسترسی به قواعد و اطلاعات بیشتر در وب سایت جشنواره به نشانی www.kinoforum.org.br امکان پذیر است.