آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
تماشاخانه
۲۵

رادیونمایش نیازهای جامعه هنری را به گوش رئیس جمهور آینده می رساند

برنامه «کارنامه» قرار است از جمعه هفته جاری به موضوع ریاست جمهوری بپردازد و نظرات و نیازهای جامعه هنری را به گوش رئیس جمهور آینده برساند.

مدیر رادیو نمایش در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: کنداکتور رادیو نمایش از اسفند سال 91، انتخاباتی شده است؛ ضمن این که برنامه در حال پخش «کارنامه» قرار است از جمعه این هفته حول محور ریاست جمهوری قرار بگیرد و با انتخابات همگام شود و نظرات، نیازها و خواسته های جامعه هنری را به رئیس جمهور آینده برساند.

مهدی دهقان نیری گفت: پیش از نوروز 92 پخش یکسری برنامه های ویژه برای انتخابات ریاست جمهوری همچون نمایش کوتاه با تعریف جامع انتخاب را آغاز کردیم که گاهی اوقات هم جنبه سیاسی به خود می گیرد، همچنین مدتی است که پخش سریال «چک برگشتی» را با رویکرد انتخابات از رادیو نمایش آغاز کرده ایم. وی ادامه داد: یک مسابقه با موضوع انتخابات ریاست جمهوری برای شنوندگان رادیو نمایش در نظر گرفتیم که قرار است پخش آن از پانزدهم خرداد شروع شود. دهقان نیری افزود: علاوه بر پخش نمایش های کوتاه و ویژه برنامه های انتخاباتی، ما هر روز ساعت 14 در کنداکتورمان یک برنامه کوتاه چهار دقیقه ای داریم که پیام مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) را درباره انتخابات

ریاست جمهوری پخش می کند.