آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ایران شوک
۲۳

نجات بچه امریکایی از اسارتگاه پدر دیوانه

گروه شوک:مرد دیوانه امریکایی که با حمله به خانه همسر سابقش در کالیفرنیا و زخمی کردن وی، پسر 3 ساله اش را ربوده بود، در خانه پدرش در میسوری دستگیر شد.

هانتی ترنر 51 ساله که پیش از این نیز یک بار در اوایل سال جاری میلادی در حمله ای مشابه به مدت 5 ماه این کودک خردسال را دور از مادرش در نقطه ای نامعلوم نگهداری می کرد چند روز پیش با کمین در گاراژ خانه همسر سابقش در یک حمله غافلگیرانه به داخل خانه نفوذ کرد و با استفاده از اسپری فلفل و شوکر زن بیچاره را نیمه جان نقش بر زمین کرد. در این شرایط و در حالی که زن توان ایستادن نداشت به سمت پسر وحشت زده اش رفت و او را با خود برد.

به گزارش پلیس کالیفرنیا با توجه به این که مرد دیوانه پیشتر نیز دست به این اقدام وحشیانه زده بود پلیس ابتدا به جست وجوی مخفیگاه های قبلی پدر خشن پرداخت اما با توجه به این که وی این بار مخفیگاهش را تغییر داده بود سرنخی به دست نیامد. بدین ترتیب بود که پلیس برای بازجویی پیش برادر ترنر رفت و وی نیز از حضور این پدر دیوانه در خانه پدری اش در میسوری خبر داد. با آغاز تحقیقات پلیس در این منطقه گشت بزرگراه این شهر خودروی «مونتی ترنر» را شناسایی کرد و در تعقیب آن متوجه شدند که این وسیله نقلیه در اختیار پدرش قرار گرفته است.پلیس این بار ردگیری کارت اعتباری ترنر را آغاز کرد و پی برد آخرین بار از این کارت در متل کوچکی در مانیتوبای کانادا استفاده شده است. پلیس کانادا و FBI به طور همزمان به این متل رفته و با محاصره آن پسر 3 ساله را نجات و پدرش را دستگیر کردند. این پسربچه در حال حاضر «مونتی ترنر» در بازداشت است و با تکمیل پرونده به دادگاه فرستاده می شود.