آرشیو سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۷۷
ایران شوک
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

سروصدای دورگردان وانتی و سلب آسایش مردم

محمدی از خیابان استخر تهرانپارس در تماس تلفنی با شوک گفته: کاسب های دوره گرد وانت باری در این محل از ساعت 8 صبح تا 9 شب مشغول کار هستند و با داد و فریاد زدن در بلندگوها آسایش مردم را سلب می کنند. از مسئولان تقاضای رسیدگی دارم.

بدقولی یک شرکت خودرو در بازگرداندن پول مشتری

سعیدی در تماس تلفنی با شوک گفته: برای خرید یک خودرو ثبت نام کردم اما بالارفتن قیمت ها باعث شد که پس از 4 ماه و در تاریخ 12 اردیبهشت امسال انصراف خود را اعلام کنم، شرکت موظف است پس از 10 روز از انصراف مشتری، پول او را پس دهد اما الان با گذشت یک ماه هنوز پول خود را نگرفته ام و هر چه مراجعه می کنم نتیجه ای نمی گیرم. من باید برای دریافت پولم چه کار کنم؟

اعتراض یک زندانی به وضعیت غذا

یک مددجو از زندان رجایی شهر در انتقاد از وضعیت غذایی زندان گفت: سویای دامی پای ثابت غذای این زندان است و این غذا به نحوی تهیه می شود که در شان هیچ انسانی نیست. چرا مسئولان به این وضعیت اسفناک توجهی نمی کنند؟