آرشیو یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۱۷۴۸
حوادث
۱۲

پنج قاره

15سال زندگی با مدادی در سر

آسوشیتدپرس: پزشکان آلمانی می گویند مردی پس از حادثه ای در دوران کودکی 15سال را با مدادی در سرش زندگی می کرد. بیمارستان دانشگاه آخن آلمان اعلام کرد این مرد 24ساله اهل افغانستان است و در سال 2011 پس از سال ها سردرد، سرماخوردگی های مداوم و اختلال بینایی در یک چشمش خواستار معالجه خود شد. اسکن انجام شده نشان داد مداد 10سانتیمتری در منطقه سینوس و فارینکس او قرار دارد و به بخش هایی از چشمش آسیب رسانده است. این مرد می گوید، نمی داند این مداد چگونه وارد سرش شده بود. پزشکان آلمانی اکنون پس از خارج کردن مداد حال مرد را رو به بهبود اعلام کرده اند.

شاهزاده سعودی اتهام قتل زن جوان را رد کرد

ایسنا: شاهزاده عربستانی اتهام ربودن و به قتل رساندن زن جوانی را در «جده» انکار کرد. جسد عریان زن 25ساله ای در حالی در یکی از خیابان های جده کشف شد که او را پیش از قتل با زور و تهدید سوار خودرو کرده و ربوده بودند. در پی کشف جسد این زن، شبکه های اجتماعی اعلام کردند: شاهزاده «خالد بن سعد» قصد داشت این زن را به مرکز خرید ببرد و با او صحبت کند. این شاهزاده شماره تلفن خود را روی کاغذی نوشته و آن را به این زن داده اما زن جوان آن را پاره کرده بود. شاهزاده خالد بن سعد هرگونه مشارکت در این جرم را انکار کرده است.

مرگ 4 آتش نشان در آتش سوزی هتل

شینهوا: آتش سوزی در ساختمان هتلی در شهر «هوستون» آمریکا، جان چهار آتش نشان را گرفت. آتش سوزی از رستوران هتل آغاز شد و چهار آتش نشان در حین مهار شعله های آتش، جان خود را از دست دادند و پنج نفر دیگر مجروح شدند. تاکنون علت وقوع آتش سوزی در ساختمان هتل مشخص نشده است.

افزایش تلفات توفان در آمریکا

سی ان ان: وزش توفان شدید در ایالت های آرکانزاس و اوکلاهما آمریکا تاکنون به کشته شدن دست کم پنج نفر منجر شده و خسارات قابل توجهی برجای گذاشته است. توفان شدید در بخش هایی از ایالت اوکلاهما موجب خسارت دیدن تعدادی خودرو شد و جان دو نفر را گرفت. همچنین مقامات داخلی این ایالت اعلام کردند: وقوع این حادثه طبیعی باعث شده است تا زندگی دست کم 54هزارنفر به دلیل قطعی برق مختل شود. توفان در ایالت آرکانزاس نیز زندگی مردم این منطقه را مختل کرده و تاکنون سه قربانی گرفته است.