آرشیو دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۳۵
بازار دیجیتال
۲۵
تازه های نشر

مدیریت ارتباطات

دنیای اقتصاد- سی وهفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با دو پرونده انتخاباتی منتشر شد.

در این شماره از ماهنامه مطالبی در حوزه های مدیریت ارتباطات سیاسی، مدیریت ارتباطات فرهنگی، مدیریت ارتباطات اقتصادی، روابط عمومی، جامعه اطلاعاتی و رسانه منتشر شده است.

تنوع فرهنگی در عصر جهانی شدن و ارتباطات، نگاهی به جایگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در پنج برنامه توسعه، اهمیت برنامه ریزی توسعه و توجه به ارتباطات در توسعه، بررسی جایگاه ارتباطات در برنامه ریزی توسعه ایران، سونامی استقبال از شبکه های اجتماعی و بررسی آخرین وضعیت اینترنت در ارمنستان، سرعت اینترنت ارمنستان دو برابر ایران است و... از مطالب پرونده ارتباطات این شماره از ماهنامه است.

آسیب شناسی صمیمانه ارتباطات در ایران در نشستی دانشجویی نیز گزارشی از نشست روز جهانی ارتباطات است که به همت دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز برگزار شده بود.

علاقه مندان به ترجمه کتاب نگارش در روابط عمومی نیز می توانند بخش بیست و هفتم این کتاب را با عنوان «نگارش در کامپیوتر و اینترنت» در این شماره از ماهنامه مطالعه کنند. سی وهفتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات، علاوه بر کیوسک های مطبوعاتی از طریق سایت www.prshop.ir نیز قابل خریداری است.