آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

سامانه پیام کوتاه 30002323

* با شرکت در انتخابات 24 خرداد بار دیگر اتهامات بی اصل و سند دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را باطل و محکوم و ثابت کنیم که تمام تحرکات خصمانه آنها برای همیشه پوچ و واهی است. هر رای ما تزریق نیرو و قدرت به بازوی نظام جمهوری اسلامی است برای کوبیدن ضربه قوی تر بر سر دشمنان قسم خورده مان.

62630938

* به نیابت از حضرت قمر بنی هاشم زیارت آل یاسین را می خوانیم و با توسل به امام زمان(عج) از خداوند می خواهیم تا در این انتخابات دل های مردم را متوجه آن نامزد ریاست جمهوری بکند که خیر اسلام و مردم در آن باشد و با همه وجودش از گفتمان انقلاب و رهبری دفاع می کند.

یک شهروند

* در پاسخ به آن نامزد ریاست جمهوری که در مناظره تلویزیونی خواستار آشتی با جهان شده بنویسید مقاومت در برابر زورگویی های آمریکا نباید به معنی قهر با جهان تلقی شود بلکه برعکس نشانه عزت ملی و همراهی با ملت های جهان است.

36730918

* در حال حاضر دو گفتمان سازش و مقاومت در انتخابات ریاست جمهوری مطرح است با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب و شرایط ویژه تحریم که در حوزه های مختلف ظهور و بروز پیدا کرده است و برای عبور از این شرایط گفتمان مقاومت ضروری است. و امت حزب ا... باید به کسی رای دهند که گفتمان مقاومت سرلوحه برنامه هایش باشد.

49670912

* رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص تبلیغات انتخاباتی فرموده اند از سیاه نمایی پرهیز شود ولی بعضی از نامزدها به حدی غرق در سودای کرسی ریاست جمهوری شده اند که چشم و گوش خودشان را بطور کل تعطیل کرده اند و برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده می کنند.

03260912

* مستند برخی از کاندیداها به خاطر 4 تا رای بیشتر کرامت انسانی را زیر سوال می برند و به سیاه نمایی می پرداخت. واقعا انسان متاسف می شود از این نوع نگرش. اینها فردا می خواهند خدمت گزار باشند؟!

علیمردانی

* وقتی مستند یکی از نامزدها را دیدم از این همه سیاه نمایی و بی تقوایی و بداخلاقی ایشان در تهیه این مستند در مقابل خانواده شرمنده شدم.

یک رزمنده جانباز

* خطر قومیت گرایی کمتر از خطر فرقه گرایی و حزب گرایی نیست، چرا بعضی ها متوجه نیستند و برای رسیدن به قدرت به هر چیزی متوسل می شوند و متوجه عواقب کارهای خود نیستند؟

90050913

* اصل انقلاب و تاکید حضرت امام بر وحدت بوده است. واقعا برای بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری متاسف هستیم که برای جلب آراء بیشتر مدام به موضوع اقوام می پردازند و جامعه واحد ایران را به ترک، کرد، لر و... تقسیم می کنند و با تحریک احساسات می خواهند آراء آنان را برای خودشان جمع کنند.

03260912

* با اینکه داشتن برنامه مدون اقتصادی بخشی از مطالبه ملت از رئیس جمهور آینده است اما ملت سختی کشیده ایران بیش از اقتصاد نگران مکتب و فرهنگ اسلام ناب محمدی و عزت ده ها هزار شهید نثار شده در این راه است.

27370912

* خطاب به نامزدهای محترم ریاست جمهوری عرض می کنم بعد از گذشت 34 سال از انقلاب با پرونده درخشانی که نظام در کارهای عمرانی و آبادانی دارد مردم خیلی مشکل خیابان، جاده و... ندارند. آنچه که ملت را رنج می دهد کاستی ها در امور فرهنگی مثل بدحجابی، رشوه و کاغذبازی در دستگاه های دولتی است. برای رفع این مشکلات باید فکری بشود.

اکبری

* آقایان نامزدهای ریاست جمهوری آیا به مقداری که دغدغه برای تنظیم قیمت کالاهای اقتصادی مردم را دارند به فکر این موضوع هم هستند که حجاب و عفاف را در جامعه به جایگاه شایسته ای برسانند؟

65190912

* با توجه به اینکه تیتر روزنامه شرق در مورد کنار رفتن یکی از نامزدهای اصلی اصولگرایان صحت ندارد چرا با گردانندگان این روزنامه برخورد نمی شود؟

25050912

* از اصولگرایان درخواست می شود مانع ریزش آرا شوند و با توجه به تاکید مکرر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب بر وحدت حول محور حزب الله و اصولگرایی و خط مقاومت و عدم سازش برای رضای خدا با عقلای قوم و با توجه به نظرسنجی های معتبر حول محور یک فرد گرد هم آیند و مایه یاس دشمنان قسم خورده و تقویت پایه های نظام را فراهم آورند.

41470937 و سیدرضا شاه صاحبی و رضایی از آذربایجان

* به نظرم برنده انتخابات آقای حداد عادل بود که با کناره گیری خود به نفع اصولگرایان کار مهمی را انجام داد.

کشوری

* به اردوغان و برخی از افراد داخل بگویید عاقبت دوستی با گرگ ها همین است! آنها حتی به مادرانشان که از آنها شیر خورده اند خیانت می کنند تا چه رسد به دوستان شان.

59670915

* پیشروی و موفقیت ارتش سوریه در بیرون راندن شورشیان خارجی از شهرهای مرزی این کشور صدای اعتراض گروه های خودخوانده به اصطلاح حامی حقوق بشر را درآورده است. بی جهت نیست که این گروه ها در جهان به عنوان حامیان رژیم اشغالگر قدس شناخته می شوند.

60910915

* فرماندار محترم شهرستان بیجار سری به جاده سه روستای علی آباد، گل بلاق و آیاریک در 45 کیلومتری جاده بیجار- تکاب بزند. چندین سال است این جاده بدون آسفالت رها شده و توجهی به آن نمی شود؟

05210937

* از شهرداری و اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت جام تقاضا داریم برای آسفالت جاده فاز یک مسکن مهر تاکسیرانی کاری بکنند.

78410915

* در فضای پرحرارت انتخاباتی کشور دولت موضوع پرداخت یارانه های شهروندان را تا بیست و پنجم این ماه عقب انداخته است. ما قشر محروم جامعه چشم انتظار این یارانه ها هستیم که چه موقع به دستمان می رسد.

75100914

* ما اعضای پروژه مسکن مهر امین واقع در شهر فرون آباد تهران کیلومتر10 جاده خاوران در خلال 4 سال گذشته در قالب شرکت های تعاونی پاکدشت 18 و 8 شهر ری و پرداخت مبالغی حدود 20 تا 25 میلیون به صورت علی الحساب به حساب شرکت تعاونی واریز نموده ایم. علی رغم وعده تحویل واحدها طی دو مرحله و در اسفند 90 و خرداد 91، متاسفانه تاکنون این وعده عملی نگردیده است. از مسئولین امر انتظار می رود دغدغه و مشکل 1660 خانواده اعضای پروژه مسکن مهر امین را مرتفع نمایند.

گروهی از اعضای پروژه مسکن مهر امین

* در سال 89 برای مسکن مهر زنجان ثبت نام نمودم. اسفند 91 تحویل مسکن مهر با حضور رئیس جمهور کلید خورد ولی به ما نرسید. از مسئولین بپرسید چرا خلف وعده می کنند؟

پناهی زنجان

* کامیون هایی که از مسیر فرعی رودهن- مهرآباد- خانه فرشتگان (معلولین) عبور می کنند و اغلب نیز فاقد گواهینامه و با سرعت زیاد امکان خطر را برای این معلولین فراهم ساخته اند. از پلیس راهور درخواست می شود با این متخلفین برخورد نمایند.

سلطانی

* مانتوهایی اخیرا وارد بازار شده که فقط تا کمر دکمه دارند متاسفانه این مانتوها توسط بعضی از خانم های بی توجه مورد استفاده قرار می گیرد. ضرورت دارد از سوی مسئولین امر جلوگیری شود.

11280912

* برای اینکه جاده نیشابور- بزغان بیش از این حادثه آفرین نباشد و آمار تصادفات این مسیر بالانرود درخواست می کنیم نسبت به نوسازی آن اقدام شود.

11190935