آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

حوادث کوتاه از کشور

کشف محموله قاچاق

طبس - خبرنگار کیهان:ماموران نیروی انتظامی پاسگاه دیهوک طبس طی سه مرحله عملیات بازرسی از وسایل نقلیه موفق شدند مقدار 1 میلیارد و 200 میلیون ریال کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.

این مقدار کالاشامل انواع پوشاک، کفش و لوزام آرایشی از 2 دستگاه اتوبوس و یک دستگاه سواری سمند که از سمت بندرعباس به طرف مشهد مقدس در حرکت بودند کشف شد.

در گزارشی دیگر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از کشف و ضبط 10 تن شکر قاچاق در این استان خبر داد. براساس همین گزارش ارزش اقتصادی این محموله 140 میلیون ریال برآورد شده است.

شناسایی کود شیمیایی مسروقه

سمنان - خبرنگار کیهان: ماموران پلیس شهرستان گرمسار یک هزار و 860 کیسه کود شیمیایی مسروقه به ارزش 950 میلیون ریال را کمتر از 4 ساعت کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرمسار با اعلام این خبر گفت: سارقان با همدستی نگهبان شرکت تعاونی روستایی روستای کردوان موفق شده بودند تمام کودهای شیمیایی در انبار این شرکت را سرقت و با یک دستگاه تریلر به خراسان رضوی منتقل کنند.

کلیه متهمان بازداشت، و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

تصادف منجر به فوت

اراک - خبرنگار کیهان: 2 سانحه رانندگی در محورهای قدیم ساوه - تهران و ساوه - همدان منجر به مرگ 2 نفر و جراحت یک نفر شد.

در اولین حادثه رانندگی، یک دستگاه خودرو «ام وی ام» واژگون شد و راننده آن جان باخت، همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه وانت نیسان، راننده نیسان در محل حادثه جان خود را از دست داد و سرنشین آن مجروح شد. علت حادثه، بی احتیاطی راننده تریلر اعلام شد.

انهدام باند کیف قاپ

سمنان - خبرنگار کیهان: پس از دریافت شکایاتی از شهروندان در مورد کیف قاپی، پیگیری موضوع در دست کار پلیس انتظامی سمنان قرار گرفت، و ماموران با شناسایی یک عضو باند کیف قاپی توسط وی 3 عضو دیگر آن را نیز شناسایی کردند. تحقیقات پلیس برای کشف اموال مسروقه ادامه دارد.