آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
شهرستان ها
۷

دبیر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان: وحدت و خدمت دو هدف اصلی در شورای شهر اهواز است

اهواز- خبرنگارکیهان:

وحدت و خدمت دو هدف اصلی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در مقوله شورای شهر برای برون رفت از توسعه نیافتگی در کلانشهر اهواز است.

دبیر ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت خوزستان با بیان نحوه شکل گیری ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در نشست های تخصصی اظهار کرد: نقطه ضعف ها و قوت های شوراهای گذشته مورد بررسی قرار گرفته و به این نتیجه رسیدیم در میان نامزدهای انتخاباتی باید به دنبال افرادی گشت که از شاخص های لازم برای ورود به شورای شهر برخوردار باشند.

مسعود حمیدی نژاد تخصص های گوناگون در همه زمینه ها را از نیازهای کلانشهر و شهرداری اهواز دانست و اظهار کرد: ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت، 14 رشته و تخصص را باتوجه به نیازهای شهر اهواز تدارک دیده است. وی خاطرنشان کرد: 7کمیته در بخشهای گوناگون با موضوعات مختلف و افراد تاثیرگذار در پیشرفت و آبادانی شهر اهواز را مورد بررسی قرار دادند و حدود 60 نفر را برای حضور در لیست ائتلاف دعوت کردیم که 25نفر از این مجموعه استخراج شده و در روزهای آینده به یک لیست 21نفره برای حضور در رقابت های انتخاباتی دست می یابیم.

حمیدی نژاد اطمینان خاطر داد: نیروهای خوبی برای شورای اسلامی شهر اهواز ثبت نام کرده اند که برای همکاری، از نظرات آنها استقبال می کنیم.

وی در ادامه گفت: توانمندی، کارآمدی، پاکدستی، تعهد و ولایت مداری از مهم ترین شاخص های نامزد شورای شهر اهواز است.

همچنین مسئول کمیته طرح و برنامه ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت مشکلاتی مانند فضای سبز، آسفالت را بسیار کوچک دانست و گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران و اهواز نیست که ما به مشکلات بسیار کوچک مانند آسفالت و فضای سبز بپردازیم شهر اهواز نیاز به یک انقلاب آبادانی و پیشرفت دارد.

حسین حیدری اظهار کرد: طرح جامع شهر اهواز تهیه شده و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شهر اهواز در طول خدمتگزاری این ائتلاف درنظر گرفته شده است.

وی ایجاد پنج تقاطع غیرهمسطح در شهر اهواز و راه اندازی حداقل یک فاز از مترو، ساماندهی دستفروشان، احداث پارکها و بوستانها، و غیره را از جمله برنامه های ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت عنوان کرد.