آرشیو چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۱۵
شهرستان ها
۷

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس: پروژه های مهر ماندگار باید با سرعت و دقت همراه شوند

همدان- خبرنگار کیهان:

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: اجازه نمی دهیم در اجرای پروژه های مهر ماندگار کیفیت فدای سرعت شود.

امیر خجسته در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هم سرعت و هم دقت در اجرای پروژه ها لازم است و هر دو باید مورد توجه قرار بگیرد اما اگر قرار باشد سریع جمع بندی شود و کیفیت آنها لحاظ نشود، ما نمی پذیریم.

وی ادامه داد: لزومی ندارد که افتتاح پروژه های مذکور حتما در ایام باقی مانده از دولت فعلی انجام شود و اگر پروژه ای از زمان بندی عقب است. می توان بهره برداری را به ماه های آینده موکول کرد.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس سپس به لزوم کارآمدتر شدن شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و اظهار داشت: با تهیه طرحی می خواهیم مدیریت واحد شهری را در آینده به شوراها و شهرداری ها بسپاریم و به تدریج شرایطی فراهم می شود که شوراها از حالت دکوری خارج شوند.

خجسته با اشاره به پیگیری پروژه های عمرانی استان، خاطرنشان ساخت: پروژه های خوبی در استان همدان در حال اجراست که همه آنها به غیر از ریل گذاری راه آهن همدان- تهران از روند مطلوبی برخوردارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از میان پروژه های مهم استان، بیمارستان تخصصی قلب فرشچیان تا پایان شهریورماه، باند بین المللی فرودگاه همدان تا 2 ماه آینده، 4 بانده شدن جاده ورودی همدان- تهران تا فرودگاه، تا تیرماه امسال به بهره برداری می رسد.