آرشیو چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۴۶
فرهنگ و هنر
۳۲

«فهیمه رحیمی»، نویسنده داستان های عامه پسند صبح

مدیر شبکه نمایش خانگی درباره مجموعه «قلب یخی» گفت: ما درباره ناهماهنگی و بی نظمی پخش این مجموعه در بازار چندین بار به تهیه کننده تذکر داده ایم و طبق مذاکرات انجام شده باید به زودی پرونده پخش این مجموعه در بازار بسته شود.

به گفته وی، با توجه به قسمت های باقیمانده به زودی تولید و پخش این مجموعه به پایان می رسد.

محمدرضا فرجی مدیر شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی دلیل توزیع نشدن مجموعه «روزی روزگاری فوتبال» را عوامل تولید آن دانست و تاکید کرد وزارت ارشاد مشکلی با آن نداشته است.

مدیر شبکه نمایش خانگی همچنین درباره «روزی روزگاری فوتبال» ساخته نیکی کریمی نیز به خبرگزاری مهر توضیح داد: از همان ابتدا وی با هماهنگی فدراسیون فوتبال درخواست ساخت این مجموعه را ارائه کرد و قرار بود شماره صفر را وارد بازار کنند و پس از آن برای 12 قسمت بعدی درخواست پروانه ساخت بدهند، اما هیچ کدام از عوامل دیگر درخواستی ارائه نکردند. گویا خودشان انگیزه ای برای ادامه کار ندارند و توزیع نشدن این مجموعه ارتباطی به ارشاد ندارد.

فرجی در پایان درباره اکران فیلم «گذشته» اصغر فرهادی نیز گفت: از نظر ما در ارشاد این مجموعه هیچ مشکلی برای اکران ندارد و پروانه نمایش هم دارد. طبق توافقات انجام شده باید از امروز این فیلم در سینما آفریقا روی پرده برود.