آرشیو پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۹۴
پایتخت
۲۷
استانشهر

تدابیر ویژه تامین آب و برق در تابستان 92

نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان تهران با محوریت تدابیر ویژه برای تامین آب و برق در تابستان 92 برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیران عامل شرکت های صنعت آب و برق در شرکت برق منطقه ای تهران برگزار شد، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان تهران گزارشی از وضعیت صنعت برق منطقه تهران را ارائه کرد.

سیدزمان حسینی با بیان ضرورت تامین زیرساخت های لازم برای پروژه های مسکن مهر، گفت: پروژه های زیادی در استان در حال اجراست که انتظار داریم با همکاری دستگاه های مرتبط، هرچه سریع تر تکمیل و به بهره برداری برسند. وی با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت های قانون بودجه، لزوم کاهش هزینه های غیر ضروری را مورد تاکید قرار داد. رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان تهران سپس تلاش و انسجام مجموعه مدیران صنعت آب و برق را برای عملیاتی کردن اهداف و برنامه های وزارت نیرو ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی و همدلی، هرچه سریع تر این برنامه ها محقق شود. مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران و رئیس انسجام بخشی حوزه آب و آبفای استان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین شرکت های مجموعه صنعت آب و برق، گفت: وضعیت بارندگی امسال در تهران مطلوب نبوده و آب سدها کاهش یافته است. خسرو ارتقایی با اشاره به کاهش میزان ذخایر آبی در مقایسه با سال گذشته، افزود: باید فعالیت های فرهنگی مناسبی برای استفاده بهینه از آب در بین مردم صورت گیرد تا دچار کمبود آب نشویم. محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز با اشاره به وضعیت آب استان تهران و کمبود ذخایر آبی و بارش ها، گفت: تلاش مدیران و کارکنان صنعت آب و برق، موجب کاهش دغدغه ها شده است و امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی های انجام شده، تابستان خوبی پشت سر گذاشته شود. در این نشست، سایر مدیران عامل شرکت های آب و برق نیز آمادگی خود را برای تامین آب و برق مردم استان تهران اعلام کرده و خواستار رفع چالش های موجود بویژه کمبود نقدینگی برای ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان شدند.