آرشیو پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲، شماره ۱۷۶۷
ورزش
۱۳

خبر

نوجوانان والیبال مقابل فنلاند

دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از امروز با شرکت 20 تیم برتر جهان آغاز می شود. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که در سال 2007 در مکزیک به عنوان نخست این مسابقات دست یافته بود، حالابه عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به مصاف حریفان خود می رود. به گزارش ایسنا ملی پوشان ایران باید در نخستین گام امروز به مصاف فنلاند بروند. بدون تردید روسیه سخت ترین حریف ایران در مرحله مقدماتی است. ایران فردا هم به مصاف روسیه می رود.

مصاف بسکتبالیست های جوان با آرژانتین

تیم بسکتبال جوانان ایران که با کسب عنوان سوم آسیا صاحب سهمیه جهانی شد، از امروز رقابت‎های خود را با حریفان جهانی اش آغاز می کند. ایران در روز نخست پیکارهای جهانی به مصاف آرژانتین نماینده آمریکای جنوبی می رود که یکی از چهار تیم برتر دوره پیشین این مسابقات شد. به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی جوانان جهان سال 1979 به میزبانی برزیل آغاز شد. بسکتبال جوانان ایران طی سال های 2003 (یونان) و 2009 (استرالیا) در رقابت های قهرمانی جوانان جهان شرکت داشت.

ذوب آهن در لیگ برتر ماند

ذوب آهن با تساوی یک-یک مقابل پاس همدان موفق شد در لیگ برتر باقی بماند. بازی برگشت «پلی آف» لیگ برتر دیروز در همدان برگزار شد و دو تیم پاس همدان و ذوب آهن اصفهان به تساوی یک – یک رسیدند. با توجه به برتری 4- 2 ذوبی ها در بازی رفت، این تیم اصفهانی در مجموع به برتری 5- 3 رسید و خود را به عنوان شانزدهمین تیم لیگ برتر معرفی کرد.