آرشیو پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۲۶
ورزش
۱۸

عباسی: هیات مدیره تکلیف رویانیان را مشخص می کند

وزیر ورزش و جوانان در حالی تاکید کرد که تکلیف رویانیان برای ماندن یا نماندن در باشگاه پرسپولیس را به هیات مدیره باشگاه واگذار کرده است که اظهارات دیروز گزینه اصلی مدیرعاملی پرسپولیس حاکی از قطعی بودن برکناری رویانیان است.

به گزارش فارس، محمد عباسی دیروز درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و کنار رفتن محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار کرد: ما همیشه برایمان موفقیت استقلال و پرسپولیس مهم ترین موضوع بوده است. چند ماه پیش که رفتن رویانیان از پرسپولیس مطرح شد و این بحث به دلیل موافقت نکردن سازمان مربوطه با تمدید ماموریت او در پرسپولیس بود، ما از رویانیان خواهش کردیم تا رویانیان تا انتهای فصل در پرسپولیس بماند، سپس مقرر شد اعضای هیات مدیره را مجددا مشخص و آن را تکمیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم اعضای هیات مدیره باشگاه معرفی شده اند و آنها مدیرعامل را انتخاب می کنند ولی این موضوع کاملاساده است و هرگز پیچیده نیست. قطعا همه چیز درست می شود و پرسپولیس با تلاش مربی بزرگی مثل علی دایی به تیم سروسامان خوبی داد. الآن کاملاشرایط پرسپولیس عادی است و باز هم می گویم پرسپولیس و استقلال را با تمام وجود حمایت می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که برخی از بازیکنان گفته اند با رفتن رویانیان در این تیم نمی مانند و هواداران و پیشکسوتان نیز اعتراض هایی داشته اند، گفت: من این مسائل را نشنیده ام. من همه چیز را به خود هیات مدیره سپرده ام تا تکلیف مدیرعامل را روشن کنند.

این در حالی بود که جعفر کامبوزیا عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و گزینه اصلی جانشینی رویانیان در سمت مدیرعاملی، در این باره گفت: به دلیل این که رویانیان در ایران حضور نداشت، خودم پیشنهاد دادم بهتر است جلسه با حضور رویانیان برگزار شود.

وی مدیرعامل بوده و موظف است مصوبات هیات مدیره را اجرا کند. مالکی هم از این پیشنهاد استقبال کرد.

وی در این گفت وگو برنامه های اقتصادی رویانیان را هم به چالش کشید تا به نوعی نشان دهد برای مدیریت باشگاه برنامه خود را از مدت ها قبل آماده کرده است.