آرشیو شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۳
حوادث
۱۴

خبر

عاملان آزار و اذیت دو خواهر هفته آینده در ملاء عام اعدام می شوند

مهر|عاملان آزار و اذیت که با ربودن دو خواهر آنها را در باغی مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، هفته آینده در ملاء عام اعدام می شوند. سال گذشته دو خواهر با مراجعه به اداره آگاهی کرج راز جنایت دو پسر شیطان صفت را فاش کردند. آنها در شکایت خود مدعی شدند: به عنوان مسافر سوار یک خودروی شخصی شدیم که پس از طی مسافتی دو پسر جوان که سرنشین خودرو بودند با تهدید ما را به باغی در حوالی کردان برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از طرح این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و با تجسس های گسترده دو پسر جوان را دستگیر کردند که متهمان در جریان بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردند.

قاضی فرهادی دادستان عمومی انقلاب کرج در این باره به مهر گفت: دو پسر جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شده که با اعتراض آنها به حکم مجازات شان پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد. وی افزود: با تایید حکم در دیوان عالی کشور پرونده برای اجرا به دادسرا بازگشت و با انجام مقدمات اجرای حکم، دو پسر متجاوز هفته آینده در ملاء عام اعدام می شوند. دادستان کرج در پایان به مجرمان هشدار داد: دستگاه قضایی با مجرمان و برهم زنندگان امنیت جامعه برخورد کرده و آنها را به سزای عمل خود می رساند.

20 مامور پلیس در سه ماهه اول امسال به شهادت رسیدند

ایسنا|سردار آخوندی، معاون نیروی انسانی نیروی انتظامی گفت: در سه ماهه نخست سال 1392 20 تن از ماموران نیروی انتظامی در در گیری با اشرار به مقام رفیع شهادت نایل آمدند.

وی که این سخنان را در مراسم تجلیل از جانبازان نیروی انتظامی ایراد می کرد در ادامه افزود: نیروی انتظامی مفتخر است بیش از 12 هزار و 468 نفر شهید، 15 هزار و 736 جانباز و 2001 آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار آخوندی همچنین تصریح کرد: 9 هزار و 149 نفر از ماموران پلیس معلول خدمتی و 20 هزار و 411 نفر از کارکنان ناجا حین ماموریت مجروح شده اند، وی مجموع خانواده ایثارگران نیروی انتظامی را 69 هزار نفر عنوان کرد.