آرشیو یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۲۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«سین مثل سریال» هفتگی شد

تهیه کننده و کارگردان برنامه «سین مثل سریال» اعلام کرد این برنامه بزودی به صورت هفتگی و با محوریت بررسی کارنامه هنری کارگردان های تلویزیون پخش می شود.

محبوبه قاضی میرسعید در این باره به مهر گفت: محمدرضا ورزی، سیروس مقدم، رامبد جوان، حسن فتحی، حمید نعمت اله، مسعود جعفری جوزانی، مهران مدیری، رضا عطاران، جواد اردکانی و فریدون جیرانی کارگردانانی هستند که آثار آنها در برنامه سین مثل سریال بررسی می شود.

وی افزود: «سین مثل سریال» تحلیل سریال ها در دوران مختلف را برعهده دارد، اما تفاوت کلی این سری با سری های قبل این است که هر بار سریال های ساخته شده از سوی یک کارگردان را بررسی می کنیم و بخش هایی طراحی کردیم که مردم بتوانند آثار یک کارگردان را خوب ببینند و درباره آن قضاوت کنند.

قاضی میرسعید گفت: مثلادر یک هفته گلچین کارهای تلویزیونی حسن فتحی مانند «در مسیر زاینده رود»، «زمانه»، «پهلوان ها نمی میرند»، «میوه ممنوعه»، «اشک ها و لبخندها» و «مدار صفر درجه» که فتحی آنها را در دوره های مختلف ساخته را به قضاوت مردم می گذاریم و بهترین سریالی که انتخاب شود را معرفی می کنیم.

تهیه کننده و کارگردان «سین مثل سریال» با بیان این که سریالی که انتخاب شود وارد مرحله نهایی می شود، یادآور شد: مرحله پایانی نوروز 93 برگزار می شود.

قاضی میرسعید تاکید کرد: هدف از تهیه «سین مثل سریال» برگزاری یک تحلیل تلویزیونی درباره سریال های پخش شده از شبکه های مختلف است و این تحلیل در قالب مسابقه با مشارکت حداکثری مردم و با سلیقه های مختلف برگزار می شود. اطلاع از سلیقه مخاطب، مدیران تلویزیون را با علایق مردم آشنا می کند. پخش «سین مثل سریال» از اواسط ماه رمضان از شبکه یک آغاز می شود.