آرشیو یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۲۸
ورزش
۱۸

شریفی: مدال جهانی می خواهم

رشید شریفی که پس از چهار سال دوری از میادین بین المللی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کرد و قهرمان شد،گفت: وزنه هایی که من در دسته فوق سنگین زدم برای مسابقه های جهانی ایده آل نیست، اما چون رقابت در آسیا کمتر است بنابراین توانستم قهرمان شوم.

به گزارش ایسنا،وی افزود: همچنین به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو تمریناتم منسجم نبود. بنابراین هم خودم و هم کادر فنی از عملکردم راضی بودند.شریفی با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی جهان، تصریح کرد: مسلما پس از چهار سال دوری از وزنه برداری، هدفم مدال گرفتن در رقابت های قهرمانی جهان است و صددرصد تلاش می کنم بتوانم مدال آور باشم.

رقابت آینده سازان وزنه برداری در اراک

رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی، از امروز (یکشنبه) به مدت سه روز در ورزشگاه دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک برگزار می شود.برای حضور در رقابت های سال 92 قهرمانی نوجوانان کشور 27 تیم از 26 استان اعلام آمادگی کرده اند و در مجموع 194 وزنه بردار رده های سنی 15، 16 و 17 سال طی این سه روز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. ناظر ویژه این مسابقات هم جورج زالای، مربی مجارستانی تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان است تا در پایان از نفرات شایسته برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت شود. سال گذشته سنندج میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور بود و تیم های خوزستان، مازندران و اصفهان به ترتیب روی سکوهای اول تا سوم کشور ایستادند.