آرشیو یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۰۱
زیست شهر
۱۷

سلام ایران

ë عدم پرداخت مابه التفاوت بیمه طلایی فرهنگیان: از فرهنگیان استان البرز و کرج هستم. از آبان ماه پارسال (91) تا پایان سال مابه التفاوت سهم بیمه طلایی فرهنگیان ناحیه یک کرج را به ما نداده اند.

الان سه ماه از سال 92 می گذرد، ولی هنوز این مابه التفاوت به ما پرداخت نشده است. تا کی باید منتظر پرداخت این مابه التفاوت باشیم؟

مهرابی - 41405

ë افزایش سرسام آور اجاره خانه ها: امتحانات فرزندانمان به پایان رسید و تابستان فرا رسیده است و نوبت جابه جایی مستاجرین از خانه ای به خانه دیگر نیز فرا رسیده است.

متاسفانه به علت نبود نظارت بر قیمت خانه و مغازه ها، صاحبان خانه و بنگاه های املاک با چند برابر کردن مبالغ رهن و اجاره کار تمدید و یا گرفتن خانه را برای مستاجران دشوار کرده اند.

عیسی عربی - 41382

ë تشکر از استاندار آذربایجان شرقی: می خواستم تشکر و سپاس خود را از بیانات دکتر ویسی استاندار آذربایجان شرقی که در تاریخ 30 خرداد در روزنامه درباره عملکرد دکتر احمدی نژاد گفته شده بود، اعلام کنم.

به نظر می رسد بیان چنین نظریاتی در دفاع از عملکرد صادقانه دولت های نهم و دهم از طرف ایشان مصداق معروف «نان به نرخ روز نخوردن» است و بیانگر صداقت ایشان است، این در حالی است که بسیاری برای تثبیت موقعیت خود دست به انکار واقعیات هم می زنند.

سلطانی - 41388

ë حق احمدی نژاد احضار به دادگاه نبود: در صفحه اول روزنامه نوشته بودید که «دکتر احمدی نژاد به دادگاه احضار شد». آیا به نظر شما حق دکتر احمدی نژاد است که به دادگاه احضار شود؟

نامدار - 41312

ë محصولات فرهنگی را دور نریزید: محصولات فرهنگی در برخی از دستگاه ها به قدری زیاد تولید می شود که بسیاری از آنها را دور می ریزند. این چه فرهنگ سازی است که هزینه هنگفت صرف انتشار و تولید انبوه سی دی، کتابچه و بروشور می شود و تنها در تبلیغات ارگانی خاص نقش دارد.

چرا مسئولان نظارتی فکری برای این موضوع نمی کنند و تاکنون به طور جدی به بررسی آن نپرداخته اند. اگر رسانه ها در گزارش های خود هزینه هایی که برای این کارهای تبلیغاتی صرف می شود را منعکس کنند شاید این گونه اسراف ها به حداقل برسد.

نام محفوظ