آرشیو پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۸
جامعه
۱۳

میز خبر

گیتی پورفاضل، وکیل دادگستری: آمار طلاق حاکی از ضرورت اصلاح قوانین خانواده است. با اجرای قوانین«مهریه» و «تعدد زوجات»به این شکل موافق نیستم و معتقدم که اگر این طور نباشند، جامعه نفس می کشد. مردم قوانینی را که با زمان ما همخوانی نداشته باشد، پس می زنند و پس زدن هم به این صورت است که می بینیم آمار جرایم، طلاق و جدایی های عاطفی زیاد می شود.

علی محمد شاعری، قائم مقام سازمان محیط زیست: اجرای برنامه جامع منطقه یی و ملی برای مقابله با ریزگردها حداقل نیازمند طی مدت زمانی 10ساله است که این امر نیز مستلزم همکاری و تعامل تمامی کشورهای منطقه و همچنین دولت و مجلس ایران است.

دکتر محمود معتمدی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به اینکه آشنایی وزیر بهداشت با معایب و مشکلات این حوزه کمک زیادی به حیطه بهداشت و درمان کشور خواهد کرد، گفت: گران بودن و شرایط نامناسب دارو از جمله مسائلی است که توجه وزارت بهداشت به این موضوع و حل آن، کمک بسیار زیادی به وضعیت درمان کشور خواهد کرد.

فاطمه رخشانی، معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: مطالعه آخرین بار بیماری ها نشان می دهد که شیوع اختلالات روانی به؟ درصد افزایش یافته است و متاسفانه باید بگوییم که وزارت بهداشت ساختار تشکیلاتی مناسبی برای پیشگیری و کنترل اختلافات روانی تعریف نکرده است.