آرشیو پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۸
حوادث
۱۴

فرمانده انتظامی شهرستان کرج سارقان منازل ویلایی کرج دستگیر شدند

پلیس| ماموران انتظامی شهرستان کرج، اعضای باند سارقان منازل ویلایی کرج را به دام انداختند. سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان، فرمانده پلیس کرج در تشریح این خبر پایگاه خبر رسانی پلیس البرز گفته است: افرادی که با تشکیل باندی اقدام به سرقت از منازل ویلایی در کرج کرده و سپس وسایل با ارزش آنها را برای فروش در باغی به معرض نمایش می گذاشتند با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته در پی دریافت گزارشی مبنی بر فروش ظروف قدیمی نقره در باغی در منطقه ماهدشت بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

دستگیری متهمان به صورت نامحسوس

این مقام انتظامی در رابطه با چگونگی دستگیری اعضای این باند گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی جهت بررسی موضوع به صورت نامحسوس به آدرس مورد نظر مراجعه و پس از اطمینان از مسروقه بودن اموال، سه نفر فروشنده ظروف قدیمی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: متهمان به نام های «حمزه»، «نعمت» و «موسی» در بازجویی ها اعتراف کردند که حدودا سه ماه است که به سرقت از منازل ویلایی در مناطق صفادشت، ماهدشت، محمد شهر، مشکین دشت، مهرشهر و سایر مناطق ویلایی نشین در کرج اقدام کرده و اجناس گرانبهای به سرقت رفته را برای خرید در باغ مورد نظر به معرض نمایش می گذارند.

کشف ظروف نقره مسروقه 20 میلیون تومانی

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اعتراف متهمان گفت: متهمان در ادامه اعترافات خود اقرار کردند که اموال مسروقه را در باغ دیگری در همجواری محل دستگیری پنهان کرده اند که ماموران با هماهنگی مقام قضایی به باغ مورد نظر اعزام و موفق به کشف اموال مسروقه همچون ظروف نقره باارزش به ارزش 20 میلیون تومان، وسایل و لوازم صوتی، تصویری و برقی، گوشی موبایل، بیست دستگاه موتور برق ولتاژ بالا، چندین تخته فرش و یک دستگاه ترانس جوش به ارزش 100 میلیون تومان شدند.

سرهنگ خیرخواهان در پایان افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.