آرشیو شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۰۶
ورزشی
۳۰

شاگردان بچیروویچ خود را در ویلیام جونز گرم می کنند

کمتر از یک ماه دیگر بسکتبال آسیا در کشور فیلیپین شاهد رقابتی است که تعیین کننده قدرت برتر این قاره کهن خواهد بود اما آسمانخراش های کشورمان که یکی از مدعیان عنوان قهرمانی به شمار می آیند برای آمادگی هرچه بیشتر، پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در رقابت های ویلیام جونز در کشور تایوان حضور یافته تا خود را محک زده و دیدارهایی را با نگاه تدارکاتی نیز برگزار کنند. ایران، اردن، لبنان، چین تایپه الف، چین تایپه ب، مصر، کره جنوبی، ژاپن و نماینده امریکا 9 تیمی هستند که در این دوره از مسابقات ویلیام جونز شرکت کرده و در قالب یک گروه باهم به رقابت خواهند پرداخت.

طبق نظر بچیروویچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی ایران مهدی کامرانی، حامد آفاق، صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، آرن داوودی، جواد داوری، سامان ویسی، سعید داورپناه، محمد جمشیدی، امیر صدیقی، روزبه ارغوان، اصغر کاردوست، محمد حسن زاده و حامد سهراب نژاد 15 بازیکنی هستند که در این تورنمنت رسمی تیم کشورمان را تشکیل می دهند.

شاگردان بچیروویچ که تاکنون در رقابت های ویلیام جونز موفق به کسب 3 عنوان قهرمانی شده اند امروز در نخستین گام خود در این رقابت ها در حالی مقابل تیم اردن صف آرایی می کنند که در آخرین دیدارشان با این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به شکست آن ها شده اند. ایران که در رقابت های جام ملت های آسیا با تیم های ژاپن، کره جنوبی و مالزی همگروه است در این رقابت ها با ژاپن که در تورنمنت ویلیام جونز شرکت کرده رقابت خواهد کرد.