آرشیو دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۰۸
ورزش
۳۰

ورزش ایران

2 دوومیدانی کار ایرانی در اوکراین

رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان جهان در حالی برگزار می شود که تیم ایران با دو نماینده در این مسابقات حضور پیدا می کند. شاهین جعفری و محمودرضا مشتاق برای حضور در مسابقات جهانی نوجوانان امروز راهی کشور اوکراین می شوند. این مسابقات قرار است 19 تا 24 تیرماه در دونتسک اوکراین برگزار شود. جعفری در پرتاب وزنه و مشتاق در 400 مانع به رقابت با حریفان خود می پردازند.

فردا شب آبی ها با دینامو کی یف بازی می کنند

دیروز اعلام شد تیم معروف و قدیمی دینامو کی یف اوکراین فردا شب در یکی از ورزشگاه های متعلق به خود در شهر کی یف که گنجایش بیش از 17 هزار تماشاگر را ندارد، بازی دوستانه ای با استقلال تهران خواهد داشت. آبی های تهرانی از جمعه گذشته در کی یف سکنی گزیده و روزی دو جلسه تمرین سبک و سنگین را در این شهر پشت سر نهاده اند.

مجمع فدراسیون کشتی باز هم به تعویق افتاد

مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که مجمع فدراسیون کشتی برگزار نخواهد شد.علیرضا باقری اظهار کرد: امروز وزیر ورزش و جوانان موافقت کرد که مجمع فدراسیون کشتی به تعویق بیفتد و در زمان دیگری برگزار شود. وی افزود: دلیل این تعویق را نمی دانم اما به فدراسیون کشتی نامه ای داده ایم و از آن ها خواسته ایم به اعضای مجمع اعلام کنند که مجمع فدراسیون کشتی به تعویق افتاده است.