آرشیو دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۰۸
ایران شوک
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

ورزش صبحگاهی با پرش از روی معتادان!

یکی از خوانندگان شوک از منطقه پامنار تهران در تماس تلفنی با شوک گفته: کوچه سید محمد علی در این منطقه پاتوق معتادان شده است و هر شب ساعت 10 شب به بعد بیش از 20 معتاد کف کوچه می خوابند و هر صبح برای خروج از در منزل مجبوریم از روی آن ها بپریم. این افراد تا به حال هنگام مصرف مواد چندین بار آتش سوزی راه انداخته اند و اهالی این محل از هر نظر آسایش و امنیت خود را از دست داده اند. از مسئولان تقاضا می کنم به این وضعیت رسیدگی کنند.

فروش غیرمجاز الکل سفید در سوپرمارکت های دهکده المپیک

دخیلی در تماس تلفنی با شوک گفته: تعدادی از سوپرمارکت های دهکده المپیک اقدام به فروش الکل سفید با مارک گندم می کنند و آن را آزادانه در اختیار جوانان قرار می دهند در حالی که فروش این محصول در داروخانه ها بدون نسخه ممنوع است. در تماسی که با اتحادیه سوپرمارکت داران داشتم گفتند که فروش این محصول مجاز نیست. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.

افزایش کیف قاپی و سرقت در محدوده دروازه شمیران

جلالوند از منطقه دروازه شمیران تهران در تماس با شوک گفته: مدتی است که کیف قاپی و سرقت در این محدوده بویژه خیابان شهید بیانی زیاد شده و حتی از پارکینگ ها هم دزدی می شود اما هیچکس این مساله را پیگیری نمی کند. از کلانتری 109 بهارستان تقاضای رسیدگی به این مساله را داریم.