آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۴۳
اخبار کشور
۳

تقدیر احمدی نژاد از 24 فعال حوزه زنان و خانواده

طی مراسمی با حضور رئیس جمهور از 24 تن از فعالان حوزه زنان و خانواده تقدیر و قدردانی شد.

در این مراسم که روز گذشته و در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، زنانی که به عنوان معاون رئیس جمهور تاکنون فعالیت کرده اند، نمایندگان زن مجلس، زنانی که به عنوان مشاورین وزیر تاکنون در دولت فعالیت کردند و همچنین زنانی که سمتی به عنوان معاونین وزیر داشتند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

محمود احمدی نژاد رییس جمهور کشورمان در این مراسم با اشاره به لزوم قدردانی از همکاران خود در دولت، گفت: شاید بنده غیر از خدا و امام عصر (عج) تنها کسی هستم که زحمات همکاران خود و خانواده های آنان را از نزدیک دیده ام؛ همکاران من واقعا خود را برای انقلاب و خدمت به مردم وقف کرده اند و تشکر از آنها وظیفه بنده است.

وی افزود: بنده زمانی که می بینم نه تنها کسی از تلاش های اعضا دولت تشکر نمی کنند بلکه هزاران حنجره و بلندگوی بی انصاف بسیج شدند که خدمات بی نظیر آنان را زیر سوال ببرند وظیفه دارم که از آنان تشکر کنم و این جز ویژگی های این دولت است.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: به خدا اگر امکان اجرایی آن وجود داشت از همه همکارانم در سراسر کشور نفر به نفر حضوری تشکر می کردم.

به گزارش فارس، در این مراسم علاوه بر رئیس جمهور، خانم فراحی همسر رئیس جمهور، فاطمه بداغی معاون حقوقی رئیس جمهور و همچنین مجتهدزاده رئیس مرکز امور زنان و خانواده رئیس جمهور حضور داشتند.