آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۴۳
اخبار کشور
۳

علاءالدین بروجردی: پرونده حادثه 22 بهمن قم تحویل هیئت رئیسه مجلس شد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب گزارش حادثه 22 بهمن قم در این کمیسیون و ارسال آن به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

علاءالدین بروجردی با اشاره به آخرین جزئیات پرونده «حادثه 22 بهمن قم» گفت: روز گذشته (یکشنبه 23 تیرماه) در یک جلسه سه ساعته در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به صورت مفصل درخصوص این پرونده صحبت کردیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: نهایتا بعد از سه ساعت بحث و بررسی گزارش حادثه 22 بهمن قم به تصویب اعضای این کمیسیون رسید و طبق روال قانونی نتیجه کار طی نامه ای به ریاست مجلس منعکس شد.

نماینده بروجرد در ادامه تصریح کرد: در کمیسیون پیشنهاد شد که نتیجه گزارش به خدمت رهبر انقلاب نیز ارسال شود و قاعدتا این کار از طریق رئیس مجلس انجام خواهد شد.

بروجردی به باشگاه خبرنگاران گفت: از نظر ما پیگیری پرونده مذکور با روش کاملاعلمی و قانونی انجام شد و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وظیفه خود را انجام داد و مراحل بعدی را هیئت رئیسه مجلس پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: اگر در این زمینه مسئله ای باشد از طریق هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منعکس خواهد شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به محتوای این گزارش تصریح کرد: اطلاع رسانی در این زمینه از طریق هیئت رئیسه مجلس تصمیم گیری خواهد شد.