آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۴۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

سامانه پیام کوتاه 30002323

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

* هر وقت که موضوع حراست از اصول انقلاب و اسلام به میان کشیده می شود مدعیان اصلاح طلبی ولی اصلاح نشده و متمایل به غرب افراد متعهد و معتقد به نظام را افراطی می خوانند. در حالی که افراطیون خود این افراد هستند که با منافقین، بهایی ها و سلطنت طلب ها ائتلاف و علیه مقدسات توطئه کردند. این سوابق هیچ گاه از حافظه ها پاک نخواهد شد.

06590935

* آقای خاتمی به جای اینکه به آقای روحانی رئیس جمهور منتخب وزیر ارشاد پیشنهاد بکند قدری تامل داشته باشد که وزیر ارشاد خودش به چه سرنوشتی دچار شده و امروز در دامن چه کسانی افتاده و زندگی خود را سر می کند.

57100939

* می خواستم از رئیس جمهور انقلابی دکتر احمدی نژاد به خاطر همه خوبی هایش سپاسگزاری کنم شاید 12 مرداد 92 از ساختمان سفید پاستور بیرون روند اما هرگز از ذهن و دل این ملت بیرون نخواهند رفت!

محمدرضا جلالیان از دامغان

* ان شاءالله گفتمان مقاومت و منویات رهبر معظم انقلاب در دولت تدبیر و امید نهادینه شود و ملت عزیز ایران اسلامی آرامش را در کانون خانواده بیشتر حس کنند.

30250919

* جیغ و دادهایی که از سوی ورشکستگان سیاسی داخلی و رسانه های بیگانه علیه روزنامه وزین کیهان و مدیرمسئول محترم آن شنیده می شود نشانه بر حق بودن این روزنامه است.

عبدی از ایلام

* به اتباع ایرانی عزیز و غیرتمند در جزیره امارات پیشنهاد می کنم با توجه به برخورد تحقیرآمیز با شما، سرمایه ها و توان مدیریتی خود را به وطن خود منتقل کنید و با این حرکت مطمئن هستم خداوند به زندگی شما (مال، فرزندان و عمرتان) برکت و فزونی می دهد.

95700916

* با توجه به مضرات سیگار و قلیان از محیط زیست و شهرداری و دیگر متولیان امر درخواست می شود نسبت به ورود آن به پارک ها واکنش نشان دهند. متاسفانه پارک ها برای افراد متدین و باغیرت غیرقابل بهره برداری است چرا که یا از دست قلیانی ها در عذابند یا از بی بندوباری برخی دیگر از زنان و مردان.

35490912

* خواهرم را که چند روز پیش در کرج تصادف می کند به بیمارستان شهید مدنی این شهرستان می رسانند با اینکه از ناحیه کمر آسیب دیده بود به خاطر نداشتن بیمه تا فردای آن روز عمل نمی کنند فقط تنها کاری که برای او کرده اند دستش را گچ گرفته اند. وقتی بیمار درد می کشد پرستارهای بخش می گویند اگر همراهان دلشان می سوزد از بیرون داروی مسکن تهیه بکنند تا به بیمار تزریق بشود. وقتی جویای دلیل این کوتاهی ها شدیم می گویند چون حقوق کارکنان بیمارستان چند ماه به تعویق افتاده خدمات نمی دهند!

نظری

* هیئت محترم دولت در ماه مبارک رمضان ساعت کاری کارمندان دولت را کاهش می دهد ولی چرا فقط دولتی ها؟! چرا وزارت کار کاهش ساعت کاری در بخش های غیردولتی را اعلام نمی کند؟!

88530912

* از مسئولین ترمینال جنوب و سایت شهرداری درخواست می شود:

1- در این مکان چوب لباسی برای آویختن وسایل همراه مسافرین در سرویس بهداشتی نصب کنند.

2- سایت شهرداری چرا فاقد لینک برای ارتباط با مسئولین امر است؟

3- نمازخانه ترمینال گنجایش لازم را برای مسافرین ندارد لطفا ظرفیت آن را افزایش دهید.

58300938

* وقتی نوبت به جانبازان می رسد قانون مصوب وارد کردن خودروی خارجی مسکوت می ماند ولی وقتی نوبت به فوتبالیست ها می رسد بدون تصویب قانونی اجازه وارد کردن خودروی خارجی را دریافت می کنند؟ چرا؟

28260913

* فرم های مالیاتی که بین کسبه تبریز توزیع کرده اند همه را سرگردان ساخته است. با اینکه مبلغ 20 هزار تومان هم به صاحب کافی نت ها پول داده ایم می گویند فرم اشتباه پر شده است. اگر کاری برای مردم نمی کنند چرا باری روی دوش آنان می گذارند و همه را عصبانی می کنند.

ابتدایی از تبریز

* آب روستای اونار از توابع شهرستان مشکین شهر به دلیل آلوده بودن قابل شرب نیست متاسفانه مسئولین محلی به مشکلات روستائیان توجه ندارند.

07830912

* از اول سال 92 قرار شده به حق مسکن کارگران اضافه بشود. با اینکه قیمت همه چیز افزایش یافته حاضر نشده اند این مبلغ ناچیز را به حق مسکن ما کارگران اضافه بکنند. چرا این وعده عملی نمی شود؟

62950912

* جلوی ساختمان تالار وحدت یادمانی از حملات موشکی دشمن به شهرها نصب شده که متاسفانه به دلیل بی توجهی در حال حاضر اطراف این یادمان را آشغال پرکرده اند وقتی چند خبرنگار خارجی را دیدم که در حال عکس گرفتن هستند خیلی خیلی ناراحت شدم و به حال فرهنگ دفاع مقدس غصه خوردم. تو را به خدا بنویسید به این وضع رسیدگی کنند.

عباسی

* علی رغم اعلام نرخ حلیم در ماه مبارک رمضان به قیمت هر کیلو 7 هزار تومان، در شهرستان رشت برخلاف این مصوبه به قیمت هر کیلو 10 هزار تومان فروخته می شود. اگر قرار باشد هر کاسبی به سلیقه خودش عمل کند چرا نرخ تصویب و اعلام می کنند.

01790911

* از بیمه شدگان روستایی و عشایری ام. در حال حاضر 75 سال سن دارم و 8 سال حق بیمه پرداخت نموده ام و 11ماه نیز سابقه جبهه دارم تا کی باید منتظر بازنشستگی باشم؟

عبدا... امیری

* نرخ کرایه تاکسی و سواری در تهران زیاد و اجحاف است. وقتی برای کاری به شهرستان می روی مسیر40-30 کیلومتر را 5 هزار تومان کرایه می پردازی در صورتی که در تهران مسیر 6-5 کیلومتر را باید پنج هزار تومان کرایه پرداخت کنی؟! از مسئولین امر درخواست اصلاح نرخ کرایه ها در تهران هستم.

79020919