آرشیو سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۱۵
ورزشی
۳۰

ورزش جهان

مچ پاول و گای را گرفتند دیروز اعلام شد آزمایش دوپینگ

5 دو و میدانی کار جاماییکایی شامل آسافا پاول یکی از بهترین های «دو»ی 100 متر مردان جهان طی 8، 9 سال اخیر مثبت از آب درآمده و تایسون گای امریکایی نیز نمونه مثبت پس داده است. اعلام این خبر یک شوک بزرگ به دو و میدانی جهان بود و این ورزش را یک بار دیگر ملتهب ساخت. دوپینگ گای 30 ساله در حالی اعلام می شود که وی صاحب دومین رکورد سریع تاریخ در «دو»ی 100 متر است و امسال در 3 مسابقه این «دو» اول شده است. پاول دیروز گفت حتی اگر نتیجه آزمایش اش مثبت بوده باشد، وی عامدا و آگاهانه دست به این خطا نزده است.

تیاگو باز هم شاگرد پپ شد

پپ گواردیولاسرمربی اسپانیایی و جدید تیم فوتبال بایرن مونیخ دیروز به خواسته اش رسید و تیاگو الکانتارا هافبک - مهاجم برزیلی الاصلی را که در زمان حضورش در بارسلونا در خدمت خود داشت، به الیانز آره نا منتقل کرد تا کمک حال وی در بازی های فصل آینده بایرن باشد. منچستر یونایتد نیز این بازیکن تکنیکی را می خواست.

رقابت اروپایی ها بر سر ژولیو سزار برزیلی

ژولیو سزار دروازه بان معروف برزیلی که در دو سه سال اخیر دچار نزول شده و به همین سبب از اینترمیلان ایتالیا به کویینز پارک رنجرز انگلیس نقل مکان کرده، در پی تجدید درخشش اش در مسابقات اخیر تیم ملی فوتبال برزیل یک بار دیگر متقاضیانی نامدار و سرسخت یافته است. از تیم هایی که وی را می خواهند، می توان به ناپولی و میلان ایتالیا و ویارئال اسپانیا اشاره کرد.