آرشیو چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۳
حوادث
۱۹

مرد شیاد، کارت بانکی مردم را می دزدید

مردی که با سرقت کارت اعتباری بانکی مردم در مشهد، از حسابشان پول برداشت می کرد، هنگام دزدی از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش جام جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در کلانتری 39 از مردی به اتهام سرقت کارت اعتباری بانکی و پولش شکایت کرد.

در تحقیق از شاکی معلوم شد، روز حادثه هنگام برداشت پول از دستگاه خودپرداز در منطقه طبرسی، کارتش در دستگاه گیر می کند و برای گرفتن کارتش نزد مسئولان بانک می رود که بعد از خروج از محل، مردی با دادن کارتی به او، مدعی می شود آن را از دستگاه در آورده است. وی افزود: شاکی بدون توجه به کارت بانکی، آن را تحویل گرفته و هنگام استفاده متوجه می شود کارت متعلق به خودش نیست و کارت سوخته فرد دیگری است. بلافاصله موضوع را به مسئولان بانک اطلاع می دهد و آنها هنگام مسدود کردن حساب بانکی، متوجه می شوند پول های موجود در آن به حساب دیگری منتقل و برداشت شده است.

شکایت های مردمی از سارق حیله گر

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با شروع تحقیقات و به دست آمدن تصویر سارق فراری و بررسی دوربین های مداربسته، جستجو برای دستگیری وی ادامه یافت تا این که شهروندان دیگری با حضور در مرکز پلیس، شکایت های مشابهی مطرح کردند. کریمی خاطرنشان کرد: با بررسی دوربین های مداربسته بانک ها معلوم شد تصاویر متعلق به یک مرد میانسال است و وی تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش هنگامی که قصد داشت فرد دیگری را به دام بیندازد، دستگیر شد.

اعتراف متهم

متهم با انتقال به مرکز پلیس به سرقت از مشتریان بانک ها اعتراف و عنوان کرد از پنج ماه پیش دزدی به این شیوه را آغاز کرده است.

بنابراین گزارش، با اعتراف متهم، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد.