آرشیو شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۵
حوادث
۱۹

مرد روستایی قربانی خیانت همسرش شد

مرد جنایتکار که برای ازدواج با زن روستایی همسر او را به قتل رسانده بود، پس از چهار ماه سکوت به جنایت اعتراف کرد.

به گزارش مهر، اوایل فروردین امسال ماموران پلیس آگاهی شهرستان زنجان از کشف جسد مرد میانسالی حوالی جاده دندی باخبر شدند.

ماموران پس از حضور، در محل در بررسی های اولیه احتمال مرگ مرد ناشناس بر اثر تصادف را مطرح کردند، اما با بررسی دقیق صحنه و شدت جراحات مرد میانسال، احتمال مرگ بر اثر تصادف کمرنگ شد و فرضیه قتل و صحنه سازی برای تصادف قوت گرفت. در ادامه تحقیقات هویت مقتول به نام محمد چهل و هشت ساله شناسایی و مشخص شد وی در روستایی در نزدیکی محل کشف جسد زندگی می کرده و دارای همسر و دو فرزند بوده است.

کارآگاهان در نخستین گام همسر مقتول را به اداره آگاهی احضار کردند که او در بازجویی اطلاع از مرگ همسرش را انکار کرد. با اظهارات متناقض این زن که نیلوفر نام دارد، ماموران به او مشکوک و در بررسی های پلیسی متوجه شدند نیلوفر با یکی از اهالی روستا به نام ناصر ارتباط پنهانی دارد. با کشف این سرنخ ناصر دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد.

او در بازجویی با انکار نقش خود در مرگ محمد، عنوان کرد: محمد مشکل مالی داشت و من به او و خانواده اش کمک می کردم. ناصر در حالی منکر ارتباط با نیلوفر بود که ماموران با کشف سرنخ هایی در این زمینه، تحقیق از او را ادامه دادند. متهم در ادامه تحقیقات اعتراف کرد: از مقتول پول طلب داشتم و او از پس دادن پول امتناع می کرد، از سوی دیگر من و نیلوفر به یکدیگر علاقه داشتیم. به همین دلیل روز حادثه محمد را سوار خودرو کردم و از او خواستم پولم را بدهد. بر سر این موضوع باهم درگیر شدیم و او از خودرو پیاده شد، من هم برای انتقام چند بار با خودرو از روی او رد شدم و سپس جسدش را در صندوق عقب گذاشته و در محلی خلوت رها کردم.

سرهنگ طلوعی، رئیس پلیس آگاهی در این باره گفت: پس از اعترافات ناصر، ماموران نیلوفر را دستگیر کردند که او هم در بازجویی به ارتباط پنهانی با متهم ردیف اول و اطلاع از ماجرا اعتراف کرد.

متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند.