آرشیو دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۲، شماره ۱۷۸۸
ورزش
۱۳

خبر

2 مدال طلابرای ایران در مسابقات دوومیدانی معلولان جهان

نخستین روز از رقابت های جهانی دوومیدانی معلولان فرانسه، با کسب دو مدال طلابرای تیم ملی ایران همراه بود. محمد خالوندی در ماده پرتاب نیزه، کلاس F58 با ثبت رکورد 50 مترو23سانتیمتر در مسابقات این ماده به عنوان قهرمانی دست یافت. پرتابگران برزیل و مصر به ترتیب رده های دوم و سوم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند. در ادامه محسن کاییدی، دیگر دوومیدانی کار معلول کشورمان در رقابت های پرتاب نیزه، کلاس F34، با ثبت رکورد 43مترو41سانتیمتر، ضمن کسب نشان طلا، موفق شد رکورد این ماده را در بازی های پارالمپیک که با 38مترو32سانتیمتر متعلق به خودش بود و در المپیک 2012 لندن آن را به ثبت رسانده بود، بار دیگر ارتقا دهد.

تماس تلفنی کوهنورد ایرانی مفقود شده در هیمالیا

سه نفر از کوهنوردان ایرانی که توسط باشگاه کوهنوردی آرش برای فتح قله برودپیک در ارتفاعات هیمالیا اعزام شده بودند در مسیر بازگشت دچار مشکل شدند و مدت یک هفته است که مفقود شده اند. به گزارش فارس ساعت 19:30 روز شنبه آیدین بزرگی، یکی از کوهنوردان مفقودشده طی تماسی با کمپ برودپیک تقاضای کمک کرد. او در تماس خود گفت تغییر محل داده و ارتفاع را سه هزارو500متر اعلام کرده که اشتباه است، اما سایر مشخصات با عکس ها و نقشه های منطقه مطابقت دارد. مسوولان این باشگاه اعلام کرده اند به نظر می رسد آنها همان مسیری را که اشتباه پایین رفته بودند، دوباره به بالابازگشته اند و به بالای سر یک دیواره مهیب رسیده اند.

بلیت فوتبال گران شد

قیمت بلیت های لیگ برتر سیزدهم از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، به پیشنهاد سازمان لیگ برتر و تایید فدراسیون فوتبال، قیمت بلیت های لیگ برتر سیزدهم در ورزشگاه آزادی، دیگر ورزشگاه های تهران و شهرستان ها اعلام شد. بر این اساس، بلیت های جایگاه ورزشگاه آزادی شامل طرفین جایگاه ویژه، 150هزارریال، طبقه اول ورزشگاه آزادی، 80هزارریال و طبقه دوم ورزشگاه آزادی 50هزارریال تعیین شده است. همچنین، بهای بلیت در دیگر ورزشگاه های تهران و ورزشگاه های مختلف شهرستان ها، 50هزارریال اعلام شده است.