آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۴۲۶
ایران شوک
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

قطع شبانه درختان چیتگر

قمی در تماس تلفنی با شوک گفته: در ضلع غربی پارک چیتگر، شبانه درخت ها یک به یک قطع می شوند تا راه برای تونل حکیم باز شود وقتی مردم این منطقه هنگام شب تجمع کردند به مداخله نیروی انتظامی انجامید، اما با این حال هیچ کس مانع این کار نشده و درخت های چیتگر به راحتی از پای درمی آیند.

از مسئولان تقاضا می کنم جلوی این کار را بگیرند و اجازه ندهند درختانی که ریه های شهر هستند به راحتی فدای ساخت و سازها شوند.

خودرو بدون کپسول ایمنی

غلامی در تماس تلفنی با شوک گفته: سال 85 یک خودرو از شرکت لیزینگ ایران خودرو خریدم اما از آن سال تاکنون هنوز موفق به دریافت کپسول ایمنی خودرو نشده ام. از مسئولان این شرکت تقاضا دارم هنگام فروش خودرو، ایمنی و امنیت آن و جان مردم را نیز در نظر بگیرند تا یک نفر هفت سال برای یک کپسول ناقابل مجبور به دوندگی نباشد.

دزدی های شبانه در شهرک جعفریه

یکی از اهالی شهریار در تماس تلفنی با شوک گفته: شب ها در شهرک جعفریه دزدی های زیادی می شود و چند شب پیش باتری ماشین من را هم بردند ولی هیچکس به درخواست های اهالی این منطقه برای برقراری امنیت توجه نمی کند. از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی به این معضل را دارم.

افزایش بی رویه کرایه تاکسی ها

معروقی از شهریار در تماس تلفنی با شوک گفته: از شهریار تا فردوس مسیر کوتاهی است که اگر ترافیک باشد که هیچ وقت نیست 5 دقیقه طول می کشد تا مسیر طی شود. با این حال کرایه 500تومانی این مسیر حدود 10 روز پیش به 700 تومان افزایش یافت، از مسئولان تقاضا دارم به این مساله توجه کنند و از افزایش بی رویه و بی دلیل کرایه تاکسی ها جلوگیری کنند.

قطار بدون آب و کولر

بیان در تماس تلفنی با شوک گفته: وضعیت قطارهای رجا از مشهد به تهران اسفناک است و در این گرما نه کولر کار می کند و نه آب خنک موجود است و این مساله باعث شد کودکم در راه گرمازده و بیمار شود.