آرشیو دوشنبه ۷ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۴۲۶
پایتخت
۲۷

ایستگاه

جزییات جدید از مسکن ویژه تهران

متقاضیان مسکن ویژه تهران که مدارک آن ها مورد تایید قرار گرفته حداکثر تا تاریخ هفتم شهریور سال جاری مهلت دارند مبلغ واریزی خود را به حداقل 60 میلیون تومان برسانند در غیر این صورت از فهرست پروژه تهرانسر حذف خواهند شد.

پیشتر در اطلاعیه ای که روی خروجی سایت ثبت نام مسکن ویژه قرار گرفته بود اعلام شده بود که همه متقاضیانی که مدارک آن ها مورد تایید قرار گرفته و اقساط سر رسید خود را واریز ننموده اند حداکثر تا تاریخ 27 تیر مهلت دارند تا مبلغ واریزی خود را به حداقل 40 میلیون تومان برسانند در غیراین صورت از فهرست پروژه تهرانسر حذف خواهند شد.

این گزارش می افزاید: همزمان با تحویل واحد مسکونی به متقاضی براساس دستورالعمل ثبت نام معادل 30 درصد از بهای کارشناسی قدرالسهم عرصه مربوط به هر واحد دریافت می شود.

بنابراین گزارش، الباقی قیمت تمام شده واحد مسکونی با در نظر گرفتن 70 درصد بهای کارشناسی زمین به صورت اقساط ماهیانه طولانی مدت 10 ساله با مبلغ هر قسط حدود 10 میلیون ریال دریافت خواهد شد. متراژ واحدهای در حال ساخت حدود 105 مترمربع به صورت مفید و دارای انباری و پارکینگ و آسانسور است. با توجه به شرایط مزبور قسط پنجم پرداختی از سوی متقاضیان مبلغی معادل 400 الی 450 میلیون ریال قبل از تحویل واحد خواهد بود.

چهارشنبه تعطیل نیست

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: روز چهارشنبه تعطیل نیست اما این تصمیم برعهده مدیران دستگاه ها و سازمانها گذاشته شده است. «محمدرضا محمودی» افزود: از آنجایی که روز چهارشنبه بین تعطیلات قرار گرفته است مدیران می توانند به اختیار خود، بدون سختگیری اداری به کارمندان، آن روز را مرخصی دهند. وی با بیان این که نمی توانیم به بهانه ها و علل مختلف پایتخت را تعطیل اعلام کنیم تصریح کرد: فعالیت در چهارشنبه همچون همه روزهای عادی سال جریان دارد. معاون استاندار تهران تاکید کرد: از آنجایی که مردم از اعتقادات محکمی برای برگزاری مراسم شب های قدر برخوردارند؛ تصور این است که سفرهای برون شهری زیاد مورد استقبال شهروندان قرار نگیرد؛ بنابراین روز کاری برقرار است.