آرشیو چهارشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۵۴
سیاسی
۲

ناطق نوری: انتخاب روحانی باعث آرامش در کشور شد

علی اکبر ناطق نوری با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد، انتخاب روحانی را موجب ایجاد آرامش در کشور دانست و اظهار کرد: مردم ایران در این روز حماسی با رای به رئیس جمهور منتخب، بار دیگر به فردی ملبس به لباس روحانیت اعتماد کردند.

به گزارش مهر، وی با بیان این که وظیفه رئیس جمهور منتخب در قبال تلاش های ملت برای خلق این حماسه بی بدیل دوچندان است، افزود: امید است با همکاری دولتمردان یازدهم بتوانیم گرانی و بیکاری را از جامعه دور کنیم.

وی که در مراسم احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان ساری صحبت می کرد با بیان این که شیعه امیرالمومنین(ع) متملق و چاپلوس نیست، گفت: دو گروه از افراد برای جامعه، مردم و مسئولان خطرآفرین هستند که این دو گروه شامل افراد متملق و چاپلوس و گروه اپوزیسیون و مخالف می شوند.

ناطق نوری با بیان این که مشکلات نظام اسلامی از صدر تشکیل از سوی این دو گروه بوده است، تاکید کرد: این دو گروه همواره خطرات جبران ناپذیری برای اسلام و کشور به بار آوردند.وی با بیان این که برخی از مسئولان برای تحقق عدالت در کشور نقش بازی می کنند، گفت: این افراد با تملق گویی و اختلاف افکنی بین آحاد جامعه می خواهند، خود را داعیه دار عدالت در کشور قلمداد کنند.

ناطق نوری با اشاره به برخی خصوصیات شیعیان، اظهار کرد: شیعه علی باید تابع او باشد و علی وار زندگی کند. شیعه علی نباید دروغ بگوید و چاپلوسی کند؛ شیعه علی حلال را از حرام تمییز داده و برای تصاحب قدرت، آبروی مومنی را زائل نمی کند.