آرشیو چهارشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۵۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

ناگفته های پروانه معصومی از سریال امام علی(ع)

پروانه معصومی بازیگر مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) درباره چگونگی حضور خود در این مجموعه گفت: درست زمانی که فیلمبرداری سریال امام علی (ع) به پایان رسیده بود، برای بازی در نقش همسر مالک اشتر به این سریال پیوستم.

معصومی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با مهر با بیان این مطلب که همه مسلمانان باید قدردان شب های قدر باشند، گفت: حضرت علی (ع) برای من مظهر عدل و بخشش است.

وی با اشاره به حضور خود در سریال امام علی (ع)، این سریال را یکی از خاطره انگیزترین سریال هایی دانست که تا امروز در آن بازی کرده و توضیح داد: من فقط ده روز سر فیلمبرداری این سریال حضور داشتم، هر چند زمان کمی با گروه فیلمساز بودم، اما خاطرات خوبی از این سریال در خاطرم هست. این ده روز درست در زمانی بود که فیلمبرداری تمام بخش های سریال به پایان رسیده و تنها سکانس های همسر مالک اشتر باقی مانده بود.

معصومی ادامه داد: در آن زمان پای من به دلیلی شکسته و تاندون آن آسیب دیده بود. همین مساله سبب شد تا داوود میرباقری، کارگردان این سریال شرایطی را فراهم کند تا سکانسی را که من باید در آن راه می رفتم بدون حرکت بازی کنم، اما من این مساله را قبول نکردم و ترجیح دادم با همان پای شکسته که مجبور بودیم گچ آن را باز کنیم، بازی کنم. درد پای من آن قدر زیاد شده بود که گریه و ناله ای که باید در این سکانس انجام می دادم تبدیل به واقعیت شد و این مساله برای من بسیار جذاب بود.مجموعه تلویزیونی امام علی (ع) به پنج سال پایانی و دوران خلافت امام علی (ع) می پردازد و داوود میرباقری کارگردانی آن را برعهده داشته است. در این سریال بسیاری از بازیگران معروف ایرانی حضور داشتند که از آن جمله می توان به داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، ویشکا آسایش، اصغر همت و پروانه معصومی اشاره کرد.