آرشیو چهارشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۵۴
حوادث
۱۹

در این حادثه که روی پل ستاری در تهران رخ داد، یک نفر کشته و 5 نفر دیگر زخمی شدند

سقوط کامیون از روی پل

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودرو و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن پنج نفر دیگر خبر داد.

به گزارش سازمان آتش نشانی، جلال ملکی در این باره گفت: ساعت یک و 29 دقیقه بامداد دیروز چند دستگاه خودرو روی پل ستاری با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه یک نفر جان باخت.

وی افزود: ماموران آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و متوجه شدند یک کامیون کمپرسی حامل نخاله ساختمانی در پی تصادف با یک خودروی پراید و موتورسیکلت از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل به پایین پل سقوط کرده و واژگون شده است.

ملکی با اشاره به این که راننده کامیون در کابین خودرو محبوس و بار کامیون نیز در سطح بزرگراه پخش و باعث ترافیک سنگین شده بود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند، گروهی در بالای پل به کمک سرنشینان خودروی پراید که اعضای یک خانواده و بشدت زخمی شده بودند، شتافتند و پس از خارج کردن سه عضو خانواده، آنها را تحویل اورژانس دادند و دو راکب موتورسیکلت نیز به علت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: گروه دوم با تجهیزات به پایین پل محلی که کامیون واژگون شده بود رفتند و پس از برش کابین و پاره های آهن، راننده را به بیرون انتقال دادند که پس از معاینات پزشکی، مرگ وی تائید شد. همچنین به علت برخورد کامیون با گاردریل، تعدادی از گاردریل ها روی چند دستگاه خودروی سواری افتاده و به آنها خسارت زده بود.

نجات مصدومان حادثه

سخنگوی اورژانس تهران نیز در ارتباط با این حادثه گفت: مرکز حوادث و فوریت های پزشکی پس از اطلاع از حادثه چهار دستگاه آمبولانس به اتوبان ستاری اعزام کرد.

حسن عباسی افزود: تکنیسین های اورژانس پس از رسیدن به محل، اقدامات مناسب برای کمک به مصدومان را آغاز کردند و سه سرنشین خودروی پراید را که اعضای خانواده ای شامل پدر، مادر و کودک شش ساله ای بوده و بشدت مجروح شده بودند به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل کردند و دو راکب موتورسیکلت نیز به بیمارستان مطهری انتقال یافتند.

وی یادآور شد: جسد راننده کامیون نیز تحویل پزشکی قانونی شد.