آرشیو یکشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۶۱
فرهنگ و هنر
۵

هانیه توسلی: دوست دارم نقش کمدی بازی کنم

هانیه توسلی که این روزها با فیلم «دهلیز» بر پرده سینماها حضور دارد و برای این فیلم سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول سی و یکمین جشنواره فیلم فجر را برد با حضور در برنامه تلویزیونی «هفت» صحبت های جالبی را مطرح کرد.

به گزارش جام جم، او با تاکید بر این که هنوز بهترین فیلم زندگی ام را «شب های روشن» می دانم، گفت: برخی از جوان هایی که فیلم اولی اند متوهم هستند و می خواهند سنگ بزرگ بردارند، در حالی که شعیبی (کارگردان دهلیز) با وجود این که اولین فیلمش را می ساخت تجربه زیادی داشت و من از این فیلم دفاع می کنم.

توسلی درباره همبازی شدن با رضا عطاران هم گفت: من طرفدار سریال هایی هستم که عطاران ساخته است و همیشه سعی می کردم هیچ قسمتی از سریال هایش را از دست ندهم. در «دهلیز» هم که با هم به عنوان یک بازیگر جدی همکاری داشتیم. این بازیگر سینما و تلویزیون در بخش دیگری از صحبت هایش، لیلاحاتمی را بازیگر محبوبش معرفی کرد و گفت: این علاقه به دلیل فیلم «لیلا» است. اصلاداریوش مهرجویی باعث شد که به بازیگری علاقه مند شوم.

بازیگر فیلم «دهلیز» همچنین گفت: دوست دارم در یک نقش کمدی حضور داشته باشم، به خصوص این که خیلی ها به من می گویند چهره سرد و مغروری دارم؛ اما این طور نیست.

سوال پیامکی برنامه «هفت» هم به فیلم های این بازیگر سینما اختصاص داشت که تماشاگران از بین فیلم های «شام آخر»، «شب های روشن»، «عصر روز دهم»، «کافه ستاره» و «ندارها» به بازی هانیه توسلی در فیلم «شام آخر» بیشترین رای را دادند.