آرشیو یکشنبه ۲۷ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۷۵۴
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

مسابقات بوکس نیمه حرفه یی جهان در سال 2013 قرعه کشی شد و احسان روزبهانی لژیونر بوکس ایران باز هم با تیم قزاقستان آستانا آرلانز در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

جعفر دلیری بازنده فینال انتخابی وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد معتقد است با برگزاری مجدد مسابقه انتخابی در حق او ظلم شده است: او می گوید خدایی هم بالای سر هست!

مجله AFC در آخرین شماره خود پدیده فوتبال باشگاهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرده: بوریرام تایلند، حریف استقلال ایران، تیمی است که به تفصیل مورد توجه گردانندگان ارگان رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته است.

همزمانی بازی دوستانه افغانستان برابر پاکستان و آغاز دومین دوره لیگ این کشور باعث شده است فوتبال افغانستان یک هفته رویایی را در پیش داشته باشد.

رقابت های جودوی قهرمانی بزرگسالان جهان 4 تا 9 شهریور با حضور 779 جودوکار (480 جودوکار در بخش مردان و 299 جودوکار در بخش بانوان) از 124 کشور در ریودوژانیرو برگزار می شود که طبق برنامه علی اکبری و مولایی نخستین نمایندگان ایران روی تاتامی جهانی خواهند بود.

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان جهان کمتر از 20 روز دیگر در اوکراین برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران در این رقابت ها شرکت نخواهد کرد. مسوولان فدراسیون بی پولی را دلیل اعزام نکردن تیم ملی عنوان کرد ه اند.

فرانک ریبری مطمئن است جایزه بهترین بازیکن فصل قبل اروپا را با کنار زدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به دست خواهد آورد. او می گوید که از رونالدو و مسی بهتر است.

جشنواره «زیبایی اسب های اصیل» با رقابت اسب های نر اصیل به کار خود پایان داد. در شب آخر این جشنواره و در پایان مراسم که با حضور محمود حیدری سرپرست فدراسیون سوارکاری، امیر قلعه نویی سرمربی استقلال، جواد نکونام و پژمان منتظری بازیکنان استقلال برگزار شد به صاحبان اسب های برتر که رتبه های اول تا سوم را کسب کردند جوایزی اهدا شد.