آرشیو سه‌شنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۲، شماره ۲۹۹۵
بازار دیجیتال
۲۶
تازه ها

تلویزیون هوشمند با پردازنده چهار هسته ای سامسونگ معرفی کرده است

دنیای اقتصاد- در دنیای دیجیتالی امروز، محصولات جدید و تکنولوژی های نوین به سرعت برق می آیند و به زندگی کاربران این کالاها رنگ و بویی دیگر می دهند.

محصولاتی که اکثرا عنوان هوشمند را یدک کشیده و دریچه ای جدید، را برای کاربران باز می کنند.

یکی از این محصولات جدید که در رده فوق هوشمندها است تلویزیون جدید سامسونگ است که مجهز به فناوری تنظیم نقطه ای نور پیشرفته (Micro Dimming)برای بهبود کیفیت کنتراست تصویر است. به عبارتی این فناوری با کنترل قسمت های مختلف پنل به صورت مجزا و جداگانه و تنظیم دقیق نور در هر بخش، بهترین کنتراست را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این تلویزیون یا بهتر بگوییم ULTRA TV هوشمند که F8880 نام دارد در سایزهای 40، 46، 55، 60، 65 و 75 اینچ تولید شده و دارای ویژگی هایی چون، وضوح تصویر 1920 × 1080 نقطه در اینچ، برخورداری از سیستم های Freeview HD / Freesat HD Tuners، Analog Tuner available و... است. کیفیت تصویر این تلویزیون LED سه بعدی هم FULL HD (1080P)P است. تجهیز به پردازنده چهار هسته ای که سرعت عملکرد تلویزیون و وب گردی را تا سه برابر افزایش داده است و همچنین موجب بهبود عملکرد دستورات صوتی و حرکتی جدید تلویزیون هوشمند است از دیگر ویژگی های F8880 است.

به وسیله F8880 و با کمک برنامه هایی مانند اسکایپ می توانید از دوربین ویژه این تلویزیون نیز برای برقراری تماس ویدئویی استفاده کنید. همچنین پنل چندرسانه ای این تلویزیون امکان پخش فیلم، عکس و موسیقی از روی حافظه خارجی (USB) یا کامپیوتری را که به شبکه متصل شده باشد، می دهد. این فایل ها می توانند با فرمت های مختلف مانند Divx، MKV، MOV و غیره باشند و دیگر نیازی به تغییر کد و فرمت فایل نیست. تصویری که روی پنل چندرسانه ای نمایش داده می شود، بستگی به این دارد که چه نوع حافظه خارجی یا کامپیوتری به تلویزیون وصل شده باشد. همچنین پنل برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها) برنامه های متنوع و گوناگونی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در مورد ورودی و خروجی های این تلویزیون فوق هوشمند هم باید بگوییم که تجهیز به ورودی های Component، Composite، خروجی Digital Audio، Ethernet، چهار پورتHDMI، سه پورت USB و... از ویژگی های این تلویزیون است.این تلویزیون در سایزهای 40، 46، 55، 60، 65 و 75 اینچ به بازار عرضه شده است.