آرشیو سه‌شنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۲۰۵۸۱
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

مهلت دوباره به بدهکاران بسکتبال

تیم های بسکتبال که تاکنون و طی مدت زمان تعیین شده اقدامات لازم را برای تسویه حساب با بازیکنان یا فدراسیون انجام نداده اند تا پنجشنبه هفته جاری فرصت دارند بدهی خود را پرداخت کنند. در غیر اینصورت حق شرکت در لیگ برتر به تیم های بدهکار داده نمی شود و بازیکنان آنها هم بدون حق جایگزینی، بازیکن آزاد معرفی می شوند.

مهلتی که از سوی فدراسیون بسکتبال برای تسویه حساب تیم های بدهکار به فدراسیون یا بازیکنان تعیین شده بود، پنجشنبه گذشته به پایان رسید. پیش از اتمام این مهلت محمود مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال طی گفتگویی اعلام کرد که مهلت تعیین شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد ضمن اینکه به غیر از یک تیم، دیگر تیم ها برای تسویه حساب اقدام کرده اند.با وجود همه اینها روز یکشنبه از سوی فدراسیون بسکتبال مهلت دوباره ای در اختیار تیم های بدهکار و برای تسویه حساب با بازیکنان و فدراسیون در نظر گرفته شد. بر این اساس تیم هایی که هنوز نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام نکرده اند تا روز پنجشنبه، چهاردهم شهریورماه فرصت دارند تا نسبت به تسویه حساب با بدهکاران شان اقدام کنند.پس از پایان این مهلت و در صورت پرداخت نشدن بدهی ها، بازیکن طلبکار تیم آزاد معرفی شده و می تواند به تیم دیگری منتقل شود ضمن اینکه تیم وی حق جایگزین کردن بازیکن دیگری به جای او را ندارد.

در هر صورت تیم های بدهکاری که متقاضی شرکت در فصل جدید رقابت های لیگ برتر هستند ابتدا ملزم به پرداخت بدهی های خود هستند چون تیم ها تا تسویه حساب کامل حق شرکت در مسابقات لیگ برتر را ندارند.قرار است فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از اول آبان ماه آغاز شود.