آرشیو پنجشنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۵۴۵۳
ایران شوک
۱۳

اسارت 2 هفته ای در قلمرو کروکودیل غول آسا

گروه شوک: کایاک سوار نیوزیلندی در جزیره دور افتاده ای در استرالیا دوهفته ای در قلمرو کروکودیل چهار متری گرفتار شد و از ترس طعمه شدن حتی خواب و خوراک هم نداشت.

این توریست که تنها با نام رایان معرفی شده است در حالی که سوار بر قایق تک نفره خود بود ناخواسته به قلمرو این کروکودیل غول آسا وارد شد اما زمانی که به این محدوده ورود کرد دیگر راه بازگشتی نداشت و برای فرار از آرواره های نیرومند این شکارچی هولناک تنها توانست در گوشه ای مخفی شود و چشم در چشم کروکودیل آرام و بی سر و صدا خود را از مرگ دور نگه دارد.

پس از دو هفته که در ترس و اضطراب گذشت سرانجام آب و غذای این مرد تمام شد و تصمیم گرفت برای زنده ماندن دل به دریا بزند و با علائمی مخصوص در خواست کمک کند.

تیم امداد و نجات پس از حضور در محل و نجات مرد اعلام کردند رایان بسیار خوش شانس بوده که در این مدت این حیوان او را نخورده است اما ظاهرا به قدری ترسیده بود که تا دقایقی پس از نجات نیز بهت زده اطراف را نگاه می کرد تا این که به خواب عمیقی فرو رفته است. به گفته کارشناسان این گونه کروکودیل های آب شور استرالیا تا هفت متر رشد می کنند و بسیار رعب انگیز هستند.