آرشیو سه‌شنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۱۸۲۸
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

در تاریخ پنجم بهمن 1391 به صورت پیش فروش، یک عدد پژو پارس دوگانه سوز به شماره قرارداد 7086435 و تحویلی تیرماه 92 که قیمت آن نیز توسط شورای رقابت 28 میلیون تومان تعیین شده بود، ثبت نام کردم. متاسفانه ایران خودرو به بهانه یورو 4 قیمت خودرو را سه میلیون تومان دیگر افزایش داده و به 31میلیون و280هزارتومان رسانده است و علاوه بر آن به جای تحویل خودرو در تیرماه با یک ماه تاخیر قرار بود مردادماه ماشین را تحویل دهند ولی تا امروز ماشینم را تحویل نداده اند و معلوم هم نیست کی می خواهند تحویل بدهند و کسی هم پاسخگو نیست. بنده تمام برنامه ریزی هایم به هم ریخته. چرا با مردم اینطوری رفتار می کنند؟ چرا مسوولان رسیدگی نمی کنند؟

چرا روزنامه «شرق» ضمیمه پنجشنبه ها را حذف کرده؟ چرا بهترین بخش را حذف کرده؟

آیا واقعا کسی نیست به ریاست راه و ترابری استان سمنان بگوید این چه جاده ای است که در خروجی سمنان به سمت دامغان داریم، خدا می داند باید در محضر خداوند پاسخگو باشید، با جان مردم بازی نکنید. واقعا این خروجی برای استان آبروریزی نیست؟

ضمن تشکر از زحمات آن مجموعه محترم در پیگیری مطالبات مردم، خواهشمند است موضوع دانشجویان ستاره دار را از وزیر علوم پیگیری جدی کنید.

در ارتباط با مطلبی که در صفحه گزارش چاپ کرده بودید مبنی بر ارسال سوژه و گزارش لطفا بفرمایید شرایط لازم چیست؟

شرق: برای سفارش سوژه می توانید با تلفن، ایمیل یا پیامک آن را شرح دهید و اگر گزارشی آماده دارید، آن را درحد 1200 کلمه برای ما ارسال کنید. اگر گزارش شما برای خوانندگان «شرق» مفید باشد، پس از ویرایش منتشر خواهد شد.

واقعا این چه وضعیتی است که برای مردم راه انداخته اند. بانک ها اصلابرای وقت مردم ارزش قایل نیستند هربار که به بانک ملی مراجعه می کنم بعد از کلی معطلی می گویند سیبا قطع شده و معلوم نیست چه موقع وصل می شود؟ پس این سیبا کی درست می شود؟ بهتر است مسوولان کمی هم به فکر وقت مردم باشند. این مشکلی نیست که یکبار، دوبار باشد موضوعی است که به مراتب اتفاق می افتد و لازم است فکر اساسی برای حل آن شود.

چرا شهرداری به نظافت شهر رسیدگی نمی کند. قدیم رفتگران را می دیدیم که در حال جارو کردن خیابان ها هستند ولی الان اصلابه چشم نمی آیند.