آرشیو سه‌شنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۱۸۲۸
سیاست
۱۰

آینه

کیهان:گزارش: «پس از 2 بار رای گیری/ قالیباف شهردار 2قبضه تهران شد»

در دور اول انتخاب شهردار آرا مساوی اما در دور دوم محمدباقر قالیباف با کسب 17رای در برابر 14رای محسن هاشمی به عنوان شهردار انتخاب شد.

«گفت و شنود» / «گل»

گفت: دیروز اعضای شورای شهر تهران با اکثریت آرا قالیباف را به عنوان شهردار تهران انتخاب کردند.

گفتم: اما، بعد از اولین رای گیری و انتخاب قالیباف برای بار دوم هم رای گرفتند و در رای گیری بعدی هم قالیباف انتخاب شد.

گفت: چرا با وجود آن که می دانستند اگر ده بار دیگر هم رای بگیرند قالیباف شهردار می شود، باز هم رای گیری را تجدید کردند؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! دچار توهم بودند! می گویند تلویزیون چند بار گل معروف خداداد عزیزی به استرالیا را با حرکت آهسته نشان می داد، یکی از بینندگان به ضرغامی زنگ زد و با عصبانیت گفت؛ حالاآنقدر نشان بده تا دروازه بان استرالیا توپ را بگیرد! خب، بسه دیگه! چقدر نشون میدی؟!

جوان: یادداشت: ««شورای شهر» یا «شورای شر»؟!»؛ حسین قدیانی

قابل پیش بینی بود که هاشمی را به «بهشت» راه ندهند و الحمدلله ندادند... شما هیچ به تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر و روستا توجه داشته اید؟! آیا جز این است که به جای «آدم های این کاره» به مانور اعلام وجود عده ای متمول، سیاسی باز، ورزشکار، بازیگر و... تبدیل شده است؟! و آیا خنده دار نیست که از این جماعت بخواهیم جلوی زد و بند احتمالی شهردار بایستند؟! باور کنید یکی می خواهد مانع زد و بند همین حضرات شورای شهر شود! همه که مهندس چمران و دکتر شیبانی نمی شوند... در همین تهران خودمان، مردم به مهندس چمران رای اول را می دهند، اما با سیاسی بازی دولت فراجناحی اعتدال، احمد مسجدجامعی می شود رییس شورای شهر!... قالیباف در همین انتخابات 92 نشان داد که اصلاسیاسی نیست و الابه شیخ حسن پاس گل نمی داد!... لیاقت بعضی از اعضای شورای شهر، شهرداری در مایه های مسوولان حرم امام است که 24سال بعد از ارتحال امام، هنوز دارد گنبد و گلدسته و صحن و موزائیک می سازد!