آرشیو یکشنبه ۲۴‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۵۴۶۱
ایران شوک
۱۵

شنای مرگ 5 مرد در سد و دریا

گروه شوک: پنج مرد در سه حادثه متفاوت خود را به آب زدند و به کام مرگ فرو رفتند.تلخ ترین تراژدی زمانی رقم خورد که پدری به نجات کودکش در آب های خروشان رفت و خود قربانی شد.

پدر فداکار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یکی از جان باختگان پدری بود که برای نجات پسر خردسالش وارد رودخانه هراز در محدوده گزنک شد و با این که بچه اش را نجات داد، اما خود نتوانست از آب های خروشان هراز جان سالم به در برد. ولی پور همچنین افزود: مرد 25 ساله خرم آبادی نیز جمعه در آب های ساحلی فرح آباد ساری در خارج از طرح غرق شد.

شنای شوم 2 باجناق

رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت 17 و 20 دقیقه روز جمعه 22 شهریور ماه، گزارشی مبنی بر احتمال غرق شدن دو مرد نزدیک پل «تلگاه» به 115 اعلام و سریعا یک واحد امدادی اورژانس به محل اعزام شد.

ضیاء رسولی، افزود: پس از رسیدن نیروهای امدادی، حاضران در محل اعلام کردند دو مرد 31 و 41 ساله که باجناق بودند پیش از ظهر جهت ماهیگیری به کنار رودخانه می روند و چون مدت زمان زیادی گذشت و خبری از آن ها نشد باعث نگرانی همراهانشان شده و به جست و جو می پردازند و سپس از امدادگران کمک می خواهند. سرانجام پس از کاوش فراوان در ساعت 18 و 10 دقیقه پیکرهای بی جان دو مرد توسط اهالی محل در عمق رودخانه پیدا و تحویل نیروهای اورژانس که از ساعاتی پیش در محل بودند، شد.

وی اظهار کرد: به دلیل این که مدت زمان زیادی از خفگی و غرق شدن آنان گذشته بود بررسی اجساد آن ها نشان داد هیچ گونه علائم حیاتی ندارند و فوت کرده بودند.

مرگ پسر 17 ساله در سد خاکی

پسر نوجوانی در سد خاکی کاشان غرق شد و جان خود را از دست داد.مسئول آتش نشانی شهرداری کاشان گفت: این نوجوان 17 ساله که با خانواده برای تفریح به روستای رحق رفته بود روز جمعه به علت نا آشنایی به شنا در آبگیر این روستا غرق شد.

چایچی افزود: با تلاش چند ساعته غواصان، جسد این نوجوان از عمق 25 متری آبگیر بیرون آورده شد.