آرشیو شنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۲، شماره ۳۷۹۵
حوادث
۱۹

قاتل عاشق پیشه اعدام شد

مردی که به اتهام قتل والدین دختر مورد علاقه اش در زندان به سر می برد، در میدان شهید شیرودی تنکابن استان مازندران، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش فارس، اصغر طالبی، دادستان تنکابن در این باره گفت:این محکوم که پای چوبه دار رفت، مرد جوانی بود که سال 87 وقتی متوجه شد، دختر مورد علاقه اش قصد دارد با فرد دیگری ازدواج کند، برای انتقامگیری، از محل خدمت سربازی خود به تنکابن محل زندگی دختر جوان آمد و با توجه به کینه ای که از پدر و مادر دختر مورد علاقه اش به دل داشت، با چاقو آنان را به قتل رساند و به جنگل های اطراف شهر متواری شد که پس از ساعاتی در شرایط بسیار بد روحی و در حالی که قصد خودکشی داشت، از سوی پلیس دستگیر شد.

وی افزود: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، او به قتل والدین دختر مورد علاقه اش اعتراف کرد و پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد. با صدور کیفرخواست پرونده به دادگاه ارسال و او به دو بار قصاص در ملاعام محکوم شد. حکم صادره پس از تائید از سوی قضات شعبه 28 دیوان عالی کشور به واحد اجرای احکام دادگستری تنکابن ارسال و سحرگاه پنجشنبه بیست و هشتم شهریور امسال عامل جنایت مقابل دیدگان مردم در میدان شهید شیرودی شهرستان تنکابن به دار مجازات آویخته شد.