آرشیو پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۷۷
ایران زمین
۱۷
حرف مردم

خدمات پلیس +10در میاندرود ارائه نمی شود

با گذشت 3 سال از تشکیل شهرستان میاندرود مردم این منطقه هنوز از داشتن یک مرکز که خدمات پلیس +10 ارائه دهد، محروم هستند و مجبورند برای انجام این گونه امور به شهرهای همجوار مراجعه کنند.

از اقدامات مهم و زیر بنایی دولت در سال های گذشته تشکیل و ترویج دولت الکترونیک در کشور بوده که علاوه بر کاهش ازدحام در مراکز پلیس، خدمات را از طریق بخش خصوصی به صورتی راحت تر به مردم ارائه می کند.هرچه تعداد و پوشش این مراکز در کشور بیشتر باشد برمیزان خدمات دهی آن ها به مردم و درنتیجه درصد رضایتمندی مردم افزوده می شود،اما این مهم تاکنون در شهرستان 60 هزار نفری میاندرود لحاظ نشده است.

ایجاد دفاتر پلیس +10در هر منطقه ای نیازمند شرایط لازم به خصوص برای افراد متقاضی است و نباید همه کاستی ها را متوجه متولیان دولتی دانست. مصطفی مهدوی، از اهالی این شهرستان در گفت و گو با فارس با بیان این که لازمه تشکیل یک شهرستان فعال و آباد داشتن امکانات ضروری در خصوص نیاز های اساسی مردم است، گفت: گشایش این دفتر در میاندرود می تواند حداقل برای 3 نفر شغل ایجاد کند.

معصومه غلامی،دیگر شهروند این منطقه نیز با اعلام این که مردم میاندرود برای پیگیری امور اداری مرتبط با پلیس+ 10 باید به شهرستان های نکا و ساری مراجعه کنند، از مسئولان درخواست کرد، نسبت به ایجاد این دفتر در شهرستان میاندرود اقدام شود.