آرشیو پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲، شماره ۵۴۷۷
حوادث امروز
۱۶

نوجوان هندی را ربودند و به آتش کشیدند

گروه شوک: پسر 12 ساله هندی در جریان یک درگیری لفظی با یکی از مشتریان مغازه پدرش ربوده شد و او را زنده زنده در آتش سوزاندند.

به گزارش پلیس این حادثه دردناک سه روز پس از درگیری این نوجوان با خریدار یکی از کایت های مغازه پدرش رخ داده است. طبق گزارش پلیس این نوجوان غذای برادرش را با دوچرخه به مدرسه او برده بود که دیگر به خانه بازنگشت، اما این گم شدن مرموز چند ساعت بعد به حادثه ای هولناک بدل شد.

ساکنان خیابانی در چند متری مغازه پدر این نوجوان در ادای شهادت به پلیس گفتند ناگهان این پسر 12 ساله را دیدند که آتش بدنش را فرا گرفته بود و در حالی که از درد جیغ می کشید از آپارتمانی بیرون پرید و در خواست کمک کرد.

مردم بلافاصله برای خاموش کردن شعله ها وارد عمل شدند اما زمانی که این پسر به بیمارستان انتقال یافت پزشکان سوختگی او را صد درصد اعلام کردند و این نوجوان چند ساعت بعد از شدت جراحات جان باخت.

پلیس پس از این حادثه دلخراش با اظهارات مردم محلی، دو مرد را به اتهام ربودن پسر نوجوان و اقدام به قتل او دستگیر کرده اند اما با توجه به این که هنوز مدارک علیه آن ها تکمیل نشده عکس و مشخصات آن ها منتشر نمی شود.

سخنگوی پلیس منطقه در این باره گفت: «این حادثه هولناک مردم را بشدت تحت تاثیر قرار داده و با تمام قدرت در حال بررسی آن هستیم.»