آرشیو شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲، شماره ۱۸۶۰
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

خواهشمند است از بی تفاوتی رییس بانک مرکزی نسبت به پول ملی به راحتی نگذرید.

یک پیشنهاد برای نجات دریای خزر و جلوگیری از انتشار ذرات نمکی. کندن گودال بزرگ و همزمان پرکردن بلافاصله نمک های جمع آوری شده از دریاچه ارومیه و همزمان حفر کانال بین خزر و دریاچه ارومیه و پمپاژ و انتقال آب به وسیله لوله های بزرگ به دریاچه. همه عملیات به صورت ضربتی برای جلوگیری از انتشار ذرات نمکی و احیای دریاچه ارومیه است.

آرین منفرد

آیا هیچ قانون یا سازمانی وجود ندارد که از مجاوران و ساکنان محلات در مقابل آلودگی های شدید صوتی و مزاحمت های سازندگان ساختمان های در حال احداث حمایت کند. به خصوص که این فعالیت ها در تمام ساعات روز و روزهای تعطیل ادامه دارد و شکایت به ناحیه ها به دلیلی که همه می دانیم اثربخش نیست. لطفا رسیدگی کنید.

سرمدی

برابر اصل4 قانون اساسی کلیه قوانین باید بر اساس موازین اسلامی باشد. چرا نباید در کشور ما قانون مجرمیت دروغگو تصویب شود؟ از سوی دیگر چون مردم و مسوولان را به امور و آمار غیرواقعی و واهی فریب داده اند و اموال مردم را به باد داده اند باید توسط حسابداران خبره بازرسی کل و دیوان محاسبات کشور مصارف درآمدهای نفتی و... پاسخگو و در صورت اثبات سوءاستفاده های مالی مجازات شوند.

مشکل اصلی امروز مردم بیکاری جوانان تحصیلکرده، ازدواج، تورم، مسکن، تبعیض و رواج زدوبند، عدم احساس مسوولیت مسوولان و عدم توجه و پاسخگویی است. حال چرا مسوولان توجه به مشکلات مردمی که ادعا و شعار خدمتگزاری آنها را دارند تا به این اندازه به مسایل کمتر اولویت دار توجه می کنند؟!

چرا هرجا کمبود آب دارد سریع به فکر انتقال آب از سرشاخه های دز و کارون می افتند؟ پس این همه سد های ساخته شده باید با کدام آب پر شوند؟ تامین آب کشاورزی منطقه خوزستان اهمیت ندارد؟

صرفه جویی در فوتبال هم باید اجرا شود. مردم به زحمت قبض های آب، برق، عوارض شهرداری و مالیات را می پردازند، این پول ها به جای هزینه های ضروری (درمان، کشاورزی و ورزش های مردمی) صرف فربه کردن فوتبالیست ها می شودکه سودی ندارند و دایما تنش آفرین هستند.

توحیدی